Vraag

Beeld valt aldoor weg

  • 10 June 2021
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo,

 

Ik ben net overgestapt op KPN. Alles aangesloten, 2 wifi versterkers. Tv is via de HDMI kabel aangesloten op de tv ontvanger, die eerder geen problemen gaf. De Tv ontvanger is verbonden met de wifi versterker (modem staat op ongeveer 8 m in de meterkast). Maar het valt me op dat het beeld op willekeurige momenten gedurende enkele s wegvalt. Heb er een filmpje van gemaakt. Soms gaat het weer uren goed, en dan valt het beeld weer weg. Vaak 2-3 x kort achter elkaar. Wat moet ik doen?

admin: eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @DomeniQ . Welkom op het forum.

Wat jammer dat de tv nog niet vlekkeloos gaat. Je noemt wifi versterkers. Zijn dat superwifi's ? Zo ja, heb je de tv aangesloten op een draadloze superwifi? Alle info is welkom.

Ha Erwin, inderdaad Superwifi. Ik heb de tv ontvanger verbonden met superwifi, omdat we geen etherkabel door de kamer wilde leggen. Wat wil je verder van me weten?

Groet,

Domenique

Tja.. Dit is lastig. Het zit zo: Itv moet bekabeld aangesloten worden. Althans, dat is de enige manier waarop wij het kunnen ondersteunen. Nu weet ik dat het kan werken met een draadloze superwifi maar zodra het daar misgaat, heb ik dus geen tips/tricks om het op te lossen. :-(