Beantwoord

Beeld valt 's avonds weg

• 6 juli 2012
  • 2 reacties
  • 9896 keer bekeken

Ik heb een issue met mij ITV. Heb 2 Motorola 1853 ontvangen en verbonden met draadloze verbindingssets. Lampje op de draadloze sets zijn alle 3 GROEN.

Nu heb ik 's avonds sinds enkele dagen wegvallend en schokkerig beeld en soms helemaal geen beeld op de HD zenders. Ik heb altijd deze zenders goed ontvangen. Let op de draadloze kastjes hebben groene leds. Ik heb een ticket gelogd maar niets meer van gehoord (THD-0003126579). Ik zit nu te denken een vaste bekabeling te leggen maar dan heb ik een switch nodig die ik niet heb.

Heeft iemand een oplossing?

Kan ik zo maar een switch kopen en gebruiken of moet ik een speciale hebben voor TV?

icon

Beste antwoord door ejhvlaardingen 17 juli 2012, 11:40

Ik heb eeb SITECOM switch gekocht en deze op poort 3 aangesloten. Ik heb een LAN kabel naar de TV gelegd en heb via de draadloze stopcontact LAN de 2de TV aangesloten. Alles werkt...

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Welk modem heeft u? Met het ZTE modem is een switch niet meer noodzakelijk. 1e TV op poort 3, de 2e TV mag op een willerkeurige poort.

Ik heb eeb SITECOM switch gekocht en deze op poort 3 aangesloten. Ik heb een LAN kabel naar de TV gelegd en heb via de draadloze stopcontact LAN de 2de TV aangesloten. Alles werkt...

Reageer