Beantwoord

beeldkwaliteit fox sports

  • 17 November 2019
  • 6 reacties
  • 314 keer bekeken

Wij hebben een abbonement op fox sports eredivisie. De zenders doen het wel maar de beeldkwaliteit is zo belabberd als je het vergelijkt met andere zenders. Worden deze zenders in mindere kwaliteit uitgezonden of is hier wat anders aan de hand? Ik hoort het graag. Mvg jordy

icon

Beste antwoord door Jordykoek 17 November 2019, 13:13

Bekijk origineel

6 reacties

Hmm, apart probleem. Ik vind de Fox Sports kanalen zelfs veel mooier qua beeld dan bv RTL 4 of SBS 6. (43 inch UHD tv)

Brandt bij jouw het hd-ledje op de voorkant van de ontvanger wel bij Fox Sports? (221 t/m 226)

Reputatie 7

Brandt bij jouw het hd-ledje op de voorkant van de ontvanger wel bij Fox Sports? (221 t/m 226)

Als er een HD ledje op de voorkant van de ontvanger zit, want dat is afhankelijk van het type TV ontvanger. :wink:

Ik kan geen hd led vinden op de ontvanger. Die zie ik bij andere zenders ook niet tevoorschijn komen.

Reputatie 7

Ik kan geen hd led vinden op de ontvanger. Die zie ik bij andere zenders ook niet tevoorschijn komen.

Welk type TV ontvanger heb je?

Een arris vip2952. Ik zie wel een wit tekentje hd hd staan inderdaad. Deze brandt alleen niet, en brandt nooit.

Probleem is verholpen door middel van hd van 3e ontvanger uit te zetten. Hierdoor sprong beneden hd weer aan. Dank voor de hulp.

Reageer