Beantwoord

Beeldschermresolutie 1080i Sony 4K tv

  • 4 June 2019
  • 6 reacties
  • 2971 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Goede morgen wij hebben een Sony tv 4k. mijn vraag is waar kan ik het beste resolutie op zetten 1080i of 1080p @,25 Hz of 1080p@50zHz .gr cor
icon

Beste antwoord door cornelis48 4 June 2019, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/heeft-het-zin-om-je-tv-ontvanger-in-te-stellen-op-1080p-50-hz-450428
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen casey heel hartelijk bedankt dan laat ik hem op 1080i STAAN. WIJ ZITTEN op glasvezel. DUS IK LAAT HET ZO GR COR
Graag gedaan en veel plezier met je nieuwe TV. Al via internet demo’s gezien van met name natuurfilms in 4K?
Zelf heb ik ook een 4K Sony, en heb de tv-decoder van Telfort op AUTO staan en 4:3 op origineel en kwaliteit op HD en geluid op stereo.
Reputatie 7
Je kunt de beeldscherminstelling beter op 1080i zetten en niet op auto.
Bij auto zal de hoogste beeldscherminstelling gekozen worden die door beide apparaten ondersteund wordt. Bij een HMB2260 of een Arris 2952 zal dat dus 1080p50 zijn en dat is niet de beste in combinatie met een Sony 4K televisie. Je kunt de omzetting van 1080i naar 1080p beter aan de televisie overlaten. Overigens heb ik het geluid op Dolby staan, maar dat heeft te maken met het feit dat ik via hdmi-ARC het geluid doorsluis naar een Home Theater System.
Hallo @wjb , ik ga die instelling eens proberen en kijken of ik verschil kan zien.
Ik gebruik de standaard luidsprekers van de TV.