Begin gemist

• 25 juli 2014
  • 1 reactie
  • 1055 keer bekeken

Communicatie vanuit KPN :

Mail van oktober vorig jaar : binnen 5 maanden begin gemist.

Facebook, april dit jaar : eind juni

Nieuwsbrief Juni :

Geen haast meer met Begin Gemist. Neem gerust wat langer de tijd om uw kind nóg een verhaaltje voor te lezen.

TV reclames voor begin gemist komen regelmatig langs

Eind juli 2014 : ik heb nog steeds geen 'begin gemist'

Facebook:

KPN schreef: Hallo Jos, ik kan me voorstellen dat je ook graag gebruikt wilt maken van ''Begin Gemist'' Sommige ontvangers zijn te oud om een firmware update te ontvangen, mocht dat het geval zijn zal je naar verwachting uiterlijk eind juni benaderd zijn om je TV ontvanger kosteloos om te ruilen. Een nieuw modem toesturen heeft in dit geval geen zin

Mail oktober :

KPN introduceert als eerste in Nederland Begin Gemist: programma’s waar u midden in valt alsnog vanaf het begin bekijken. U kunt dan bijvoorbeeld alsnog het hele 8-uur journaal kijken als u om 20:10 pas inschakelt.

Binnen 5 maanden Begin Gemist ook voor u beschikbaar 
Vóór april 2014 krijgt uw tv-ontvanger automatisch nieuwe software of ontvangt u een aanbod om uw tv-ontvanger om te ruilen. Dit is nodig om Begin Gemist te kunnen gebruiken. En zodra Begin Gemist voor u beschikbaar komt, ontvangt u hierover bericht.

Hebt u nog vragen? 
Kijk voor meer informatie over Begin Gemist en de meeste gestelde vragen over dit onderwerp op kpn.com/begingemist.

Met vriendelijke groet,

Femke Kothuis
Directeur Klantenservice

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hallo josodijk,

Wil je in een privébericht je postcode, huisnummer, naam van de contractant en een 06-nummer sturen? Dan gaan we iets regelen, we hebben je geduld lang genoeg op de proef gesteld ;)

Met vriendelijke groet,

Martin

Reageer