Beantwoord

Begin gemist in iTV app KPN

• 27 november 2017
  • 19 reacties
  • 2207 keer bekeken

Badge
Waarom is het niet mogelijk om net zo als op tv uitzendingen (begin gemist) te kijken via de iTV van KPN?

*Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Joran 4 december 2017, 10:07

Er zit niet echt een diepere reden achter blijkt, het is gewoon nog niet gebouwd 😉 Het goede nieuws, wij willen deze functie ook. Het staat op de wensenlijst om ontwikkeld te worden.
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Dat zou inderdaad mooie functionaliteit zijn.
Ik ben echter bang dat dit een rechten kwestie is of dat de kosten voor die rechten te hoog zijn.
Reputatie 7
Badge +17
Ik ben hier ook voor, maar net wat wjb al zegt... "Rechten kwestie". Maar beetje vreemd vind ik dat wel. Of je het nou op je tv ontvanger kijkt naar begin gemist, of op je PC of app, want je kunt wel gewoon tv kijken via PC of app, maar dan zou je ook Begin Gemist moet kunnen kijken via andere apparaten. Ik snap die rechten niet zo.
Reputatie 7
Badge +16
Het kan zijn dat dit te maken heeft met het mobiele karakter van de app. Om die reden zijn ook niet alle zenders te bekijken.
Reputatie 7
Het kan zijn dat dit te maken heeft met het mobiele karakter van de app. Om die reden zijn ook niet alle zenders te bekijken.Maar als een zender wel te bekijken is, wat zou het "mobiele karakter van de app" er dan nog mee te maken kunnen hebben?
Reputatie 7
Badge +17
Maar als een zender wel te bekijken is, wat zou het "mobiele karakter van de app" er dan nog mee te maken kunnen hebben?Ik vroeg me dat eerlijk gezegd ook af. Want of je het nou op de TV ziet of op je andere devices waar je je ITV-app hebt op geïnstalleerd. Beetje vreemd. 🤔
Badge
Ik zat voordat ik klant werd bij KPN.... bij Ziggo en daar kon je wel via de app terug kijken zowel op iPhone als op iPad.... dus volgens mij heeft dat niet met 'rechten' te maken maar meer met de functionaliteiten van de app van KPN toch?
Reputatie 7
Badge +27
Goede vraag Bram! Ik weet het antwoord eigenlijk niet. De rechtenkwestie lijkt al gedekt doordat het bij commerciële zenders niet mogelijk is door te spoelen bij Begin Gemist. Ik heb de vraag aan een ontwikkelaar gesteld, zodra ik reactie heb laat ik het hier weten 🙂
Badge
Fijn dat jullie ook een reactie geven ik ben inderdaad wel benieuwd naar het antwoord.....
Reputatie 7
Badge +17
Fijn dat jullie ook een reactie geven ik ben inderdaad wel benieuwd naar het antwoord.....Ik eigenlijk ook wel. Ben benieuwd...
Reputatie 7
Badge +27
Er zit niet echt een diepere reden achter blijkt, het is gewoon nog niet gebouwd 😉 Het goede nieuws, wij willen deze functie ook. Het staat op de wensenlijst om ontwikkeld te worden.
Badge

TOP!
Naast begin gemist mis ik ook nog de optie terugkijken via de app, of ben ik zo’n digibeet dat ik dat niet kan vinden? 🤷🏻
Reputatie 7
Badge +16
Naast begin gemist mis ik ook nog de optie terugkijken via de app, of ben ik zo’n digibeet dat ik dat niet kan vinden? 🤷🏻
Je kan in de gids terugaa in de tijd en dan een programma aantikken om terug te kijken.
Er zijn inmiddels 10 maanden verstreken. Is er al nieuws?
TV kijken op je TV is namelijk zo 2017 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Ja! Het staat niet meer op de wensenlijst maar wordt nu ook echt ontwikkeld. Het zal nog wel even duren, eerst komen verbeteringen in de gids en een fix voor Mediatek chipsets. Ik ga ervan uit dat het binnen een paar maanden is toegevoegd 🙂
Reputatie 2
Komt hier nog iets van terecht?
Reputatie 7
Badge +17
@henkj999, @Joran schreef hier het volgende over:
Ja! Het staat niet meer op de wensenlijst maar wordt nu ook echt ontwikkeld. Het zal nog wel even duren, eerst komen verbeteringen in de gids en een fix voor Mediatek chipsets. Ik ga ervan uit dat het binnen een paar maanden is toegevoegd :)
Hopelijk is het zo duidelijk. 😉 Sommige ontwikkelingen zijn erg complex!
Reputatie 7
Terechte vraag, het is alweer vijf maanden geleden dat

Ik ga ervan uit dat het binnen een paar maanden is toegevoegd :)
Vraag is natuurlijk wat @Joran onder een paar maanden verstaat.
Reputatie 7
Badge +27
Het is al klaar maar de release is uitgesteld. Volgende week krijgt een deel van de Androidgebruikers de update, bij positieve resultaten wordt de uitrol uitgebreid. De iOS versie heeft Begin Gemist sinds 20 februari, zie ook de versiegeschiedenis op ‎KPN Interactieve TV in de App Store.

Reageer