Beantwoord

Begin Gemist / Terugkijken BBC 1 en 2

  • 30 May 2019
  • 119 reacties
  • 10192 keer bekeken

Sinds gisteren werkt op BBC 1 en 2 Begin gemist niet meer. Hopelijk is dat wel een storing, want ik maakte er vele malen per week gebruik van.
Hopelijk is dat een tijdelijke storing? Ik heb niets gelezen over nieuwe beperkingen bij BBC programma's.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 June 2019, 18:33

Bekijk origineel

119 reacties

@CorL 
Ik snap je opmerking. Alleen het woordje nationalistisch niet.
Nationalistisch zou voor mij (Nederland) pro NL zijn. Mijn opm. is dat totaal niet.
En het gaat zwaar achteruit met de wereld. Men vergeet dat het maar één bol is.

@CorL 
Ik snap je opmerking. Alleen het woordje nationalistisch niet.
Nationalistisch zou voor mij (Nederland) pro NL zijn. Mijn opm. is dat totaal niet.
En het gaat zwaar achteruit met de wereld. Men vergeet dat het maar één bol is.

Peter, ik vind het Nationalistisch als Nederlanders met het vingertje omhoog naar andere landen wijzen. Verder ga ik er in dit forum niet op in en laat het ook hierbij. 

Reputatie 7

Pfff. Baklullen die Britten.

Ik denk dat je niet alle Britten over één kam kunt scheren.

Wel is het diep triest als je naar de "bestuurders" van vandaag de dag kijkt die proberen de macht te krijgen op basis van het creëren van angst zoals de drie blonde populisten Trump, Johnson en Wilders.

Reputatie 7
Badge +30

Laten we even weer ontopic gaan, dank! 

Laten we even weer ontopic gaan, dank! 

Wat dat betreft. Ik kan dus niet in de gaten houden wanneer het weer werkt. Want hier heeft het altijd nog gewerkt.

Reputatie 2

Na veel berichten heen en weer over de BBC TV service rechten is de Live Pause beperking opgelost; het werkt weer. Ergens een misverstand; nooit de bedoeling vanuit BBC om dit functie te verbieden. Ik ben blij dat het opgelost is; juist met de huidige last-minute schedule wijzigingen….. 

Reputatie 7
Badge +21

Gelukkig werkt het weer, pauzeren en snelspoelen bij de BBC.
Dank KPN!

Reputatie 2

Live Pause op BBC1-2 en World werkt niet meer op xs4all TV. Ook bin KPN? Dit heeft enkele maanden goed gewerkt.

Reputatie 7
Badge +25

Live Pause op BBC1-2 en World werkt niet meer op xs4all TV. Ook bin KPN? Dit heeft enkele maanden goed gewerkt.

Hi @kitm, hier ook even getest en ervaar hetzelfde. Ik ga hier achteraan want ik heb hier verder niets over gehoord.

Reputatie 2

Dank je wel Paul_ Een lang lopende zaak…..

Werkt hier wel (via tv ontvanger en de Samsung TV app). Probleem is zeker dus niet landelijk.

Heeft hier altijd gewerkt. (Vlgs de BBC mag pauzeren ook gewoon)

Reputatie 7
Badge +25

Live Pause op BBC1-2 en World werkt niet meer op xs4all TV. Ook bin KPN? Dit heeft enkele maanden goed gewerkt.

Hi @kitm, hier ook even getest en ervaar hetzelfde. Ik ga hier achteraan want ik heb hier verder niets over gehoord.

Hi @kitm en anderen. Dit is in dit geval geen fout, en is in opdracht van BBC gebeurt. Live pauzeren is dus niet meer mogelijk. Ik snap dat het, vooral n.a.v. de vorige keer, wat vreemd overkomt, maar deze keer is het dus daadwerkelijk vanuit BBC gekomen.

Nou weet niemand het meer.

kitm schreef op 7-11-2019: Hier is een reactie van BBC Studios 22 okt, quote: …. the function to start-over and re-watch a programme, with regards to the BBC Public Service channels, is not available outside of the UK. However, you should still be able to pause a programme. We would recommend getting back in touch with your operator on this latter point. Unquote.

 

Nadia schreef 4-12-2019: Hallo BBC-geïnteresseerden. Ik verklap het maar alvast, er is goed nieuws. We hebben met BBC om de (spreekwoordelijke) tafel gezeten. En, we mogen Live Pauzeren aanbieden aan onze klanten. Dit valt niet onder de regel, interactieve tv mogelijkheden. Hurray! :D

Reputatie 2

Goede dag @Paul_ 

Sorry maar je bericht is (na zo veel informatie heen en weer door enkele maanden) veel te kort en onduidelijk.
Waneer precise heeft BBC Studios de nieuwe beperking aangekondigd? Is Live Pause een onderdeel van BBC Interactive TV of staat deze buiten? Is dit een algemene beperking in het opname van TV streams (technische beperking) of is het op feature niveau. Wie is jullie contact bij BBC Studios?

Mijn dank voor het verder uitzoeken.

cc @Nadia toch vreemd hoe dit weer leeft! 

 

Reputatie 7
Badge +25

Wij hebben in opdracht van de BBC de mogelijkheid om “Live te pauzeren” weer moeten terugdraaien. Deze aanpassing is doorgevoerd voor de zenders BBC ONE, BBC TWO, BBC World.

Dit is eigenlijk alles wat ik weet. De info die jullie quoten van Nadia is dus inmiddels niet meer van toepassing. De vraag waarom dit is gewijzigd durf ik niet te zeggen...

Goede dag @Paul_ 

Sorry maar je bericht is (na zo veel informatie heen en weer door enkele maanden) veel te kort en onduidelijk.
Waneer precise heeft BBC Studios de nieuwe beperking aangekondigd? Is Live Pause een onderdeel van BBC Interactive TV of staat deze buiten? Is dit een algemene beperking in het opname van TV streams (technische beperking) of is het op feature niveau. Wie is jullie contact bij BBC Studios?

Mijn dank voor het verder uitzoeken.

cc @Nadia toch vreemd hoe dit weer leeft! 

 

 

 

Snap ik, maar meer informatie heb ik eerlijk gezegd niet. Dus een exacte datum dat we bericht hebben gekregen weet ik niet, maar dat zal dus redelijk recent zijn. Het betreft dus een feature op die kanalen die is uitgezet. Heeft verder niets met technische beperkingen te maken voor zover ik weet. We gaan natuurlijk niet een naam van BBC hier delen, maar voel je vrij om nog eens contact met hen op te nemen. Ik ga ervan uit dat ze deze keer wel zeggen dat dit correct is.

Reputatie 2

@Paul_  Ik wil graag weten waneer BBC Studios dit opdracht heeft gegeven. Iemand bij KPN zal het wel moeten weten. 

Ik maak zelf weer direct contact met BBC Studios.

 

Reputatie 7
Badge +22

@Paul_  Ik wil graag weten waneer BBC Studios dit opdracht heeft gegeven. Iemand bij KPN zal het wel moeten weten. 

Ik maak zelf weer direct contact met BBC Studios.

Ik denk dat dit geen zin heeft, want het is nou eenmaal beslist van hogere hand, daar kun jij echt niks aan veranderen. We staan gewoon met onze rug tegen de muur. BBC gaat dit echt niet terugdraaien.

Het blijft raar. Ziggo heeft sinds zomer vorig jaar dezelfde overeenkomst en daar is pauzeren gewoon mogelijk. (althans nog nergens op hun forum hier klachten over gezien)

Reputatie 7

En via de iTV app is live pauzeren van de BBC zenders ook gewoon mogelijk.

Reputatie 7
Badge +22

Ik blijf het raar vinden al die verschillende afspraken, waarom mag het bij Ziggo wel, en bij KPN niet. Heeft het dan weer met geld te maken zeker, dat Ziggo er weer meer voor betaald en KPN niet? Het is en het blijft gissen. 

@wjb ssstt! 🤫 Nou gaan ze het straks ook bij de ITV app blokkeren:stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_  Ik wil graag weten waneer BBC Studios dit opdracht heeft gegeven. Iemand bij KPN zal het wel moeten weten. 

Ik maak zelf weer direct contact met BBC Studios.

Ik weet niet precies wanneer, en er wordt verder niet gedeeld wanneer die opdracht exact is binnen gekomen. Deze keer ging het in ieder geval specifiek over live pauzeren, dus kan het bijna niet meer over een misverstand gaan zou je zeggen…

En via de iTV app is live pauzeren van de BBC zenders ook gewoon mogelijk.

Ik geef het door. Laatst was de wijziging nog niet overal doorgevoerd waardoor Peter nog wel kon pauzeren en ik bijv. niet. Maar bedankt voor het signaal in ieder geval.

Reputatie 7

@wjb ssstt! 🤫 Nou gaan ze het straks ook bij de ITV app blokkeren:stuck_out_tongue_winking_eye:

Als ik straks thuis ben zal ik eens kijken of je met het nieuwe menu BBC One, Two en World kunt pauzeren. Ik ben er nog niet van overtuigd dat het echt de intentie is van BBC om dit niet meer toe te staan.

Reputatie 2

With all respect Dennis, “what you think” is hopefully just your private view on this lengthy dispute.

I expect KPN/XS4ALL to take action on behalf of their customers / consumers to reinstate this simple but very useful feature. 
 

Who do you mean by “hogere hand”? Who authorised the change without notifying customers? 


 

 

Reputatie 7
Badge +22

@wjb ssstt! 🤫 Nou gaan ze het straks ook bij de ITV app blokkeren:stuck_out_tongue_winking_eye:

Als ik straks thuis ben zal ik eens kijken of je met het nieuwe menu BBC One, Two en World kunt pauzeren. Ik ben er nog niet van overtuigd dat het echt de intentie is van BBC om dit niet meer toe te staan.

Zal ik eens kijken voor je @wjb:wink:

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb het even getest met het nieuwe TV menu @wjb, en ik kan BBC niet op Live pauzeren zetten.

Reageer