Vraag

Begin gemist werkt niet

  • 23 augustus 2016
  • 85 reacties
  • 6860 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Ik wil graag de slimste mens vanaf het begin bekijken, maar hij doet het niet hij zegt er is een fout ontstaan bij begin gemist, foutcode weet ik niet zeker. Kan dit kwaad?

85 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Voor mijn gegevens en privacy bedoel ik.
Reputatie 6
Badge +13
En de berichten over privacy statement kan ik ook niet lezen.
Reputatie 6
Badge +13
Foutnummer is 3021 geloof ik.
Reputatie 6
Badge +13
3023 is de foutcode.
Reputatie 6
Badge +13
En nu doet programma gemist het ook niet!
Reputatie 6
Badge +13
Waar zijn jullie toch mee bezig! KPN KPN.
Reputatie 6
Badge +13
Programma gemist doet het maar gedeeltelijk.
Reputatie 7
Badge +31
Er is geen privacy issue bij welk gebruik van interactieve tv dan ook. Wat het probleem met P.G. is kan ik je verder niet vertellen. Misschien server probleem (ook P.G. gaat in the cloud).
Voor dat probleem zal je verder geholpen moeten worden door een KPN moderator. Daar zul je dus even op moeten wachten.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fame, balen dat Programma Gemist niet werkt.

Heb je toevallig de tv-ontvanger al 30 seconden stroomloos gehad? Er is geen algemene storing voor zover bekend.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb hem wel opnieuw opgestart en stroomloos gehad. Had niet echt effect. Dank voor jouw reactie Peter, en jij ook Paul.
Reputatie 7
Badge +24
Zou je 'm dan eens willen resetten? Dat werkt als volgt:

  • Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
  • Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
  • Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
  • Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
  • Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
  • Kies 'Ja' om door te gaan. Dan start de tv-ontvanger opnieuw op. Dat duurt 10 tot 15 minuten.
Reputatie 6
Badge +13
De ontvanger net 30 seconden van de stroom gehad. Video's afspelen lukt nog steeds niet, begin gemist doet het ook nog steeds niet. Ligt het aan mijn tvontvanger?
Reputatie 6
Badge +13
Welke instellingen moet ik aantikken?
Reputatie 7
Badge +24
Zie mijn vorige bericht. Als je gewoon de tv aan hebt staan en beeld hebt voer je die stappen uit.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb nu de instellingen voor me.
Reputatie 6
Badge +13
Ik ben eruit. Dank Paul! Ik drukte te snel achter elkaar op de gele knop.
Reputatie 7
Badge +24
Goed bezig! Ik hoop dat dat het probleem oplost 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Hoop ik ook!
Reputatie 6
Badge +13
Heb begin gemist en video's terugkijken geprobeerd, maar werkte allebei nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +24
Krijg je nu ook nog een foutmelding? Zo ja, welke? En zou je meerdere programma's willen proberen?
Reputatie 6
Badge +13
Ja, begin gemist fout en is niet beschikbaar, en video's afspelen niet beschikbaar. Heb het al bij meerdere programma's geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb het net hier getest en dat werkt gewoon. Ik kon de aflevering van De slimste mens van 23-08-2016 gewoon bekijken. Ook kon ik het NOS journaal via Begin Gemist kijken.
Zou je het later vandaag nogmaals willen proberen en het me laten weten?
Reputatie 6
Badge +13
Kan het te maken hebben met mijn eerdere topic over de vlek in beeld op onze tv?
Reputatie 7
Badge +24
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien je wel normaal tv kan kijken.
Reputatie 6
Badge +13
Heb net begin gemist weer geprobeerd, deed het nog steeds niet, sinds gisteravond al niet, en uitzending gemist doet het ook nog steeds niet, ook al sinds gisteravond niet.

Reageer