Vraag

Begin gemist werkt niet

• 23 augustus 2016
  • 85 reacties
  • 6902 keer bekeken

Toon eerste bericht

85 reacties

Reputatie 7
HDMI in staat er aan de zijkant van de tv. Is een Sony BraviaWaarom gebruik je de HDMI verbinding dan niet? SCART is nogal, euh, ouderwets. En geen HD.
Overigens denk ik niet dat SCART of HDMI gebruik in relatie staat tot je probleem. Want SCART is niet digitaal.

Voor het haperen van video's en begin gemist lijkt me deze vraag nu relevant:
Is je ontvanger via een draadloze verbindingsset (via het stopcontact) aangesloten?
Reputatie 6
Badge +13
En de ethernetkabel.
Reputatie 6
Badge +13
Nee alleen via een SCARTkabel en de voedingskabel.
Reputatie 7
Nog steeds hetzelfde probleem. Video's kijken lukt niet en begin gemist werkt ook niet.Is je ontvanger via een draadloze verbindingsset (via het stopcontact) aangesloten?
Reputatie 6
Badge +13
HDMI in staat er aan de zijkant van de tv. Is een Sony Bravia
Reputatie 7
Badge +18
Heeft uw tv geen HDMI aansluiting? :?
Reputatie 6
Badge +13
Nog steeds hetzelfde probleem. Video's kijken lukt niet en begin gemist werkt ook niet. Heb een SCARTkabel, kan dat daar aan liggen misschien?
Reputatie 7
Badge +18
Oh ja, helemaal vergeten u had de 1903, dan maakt het niet uit. Daar doet KPN niks meer mee met die ontvanger.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb vergeten om de voedingskabel voor de ontvanger erbij te doen. Is dat een probleem als ie later opgestuurd wordt?Goedemiddag fame29, bent u al bij de servicepunt geweest? Zo ja, kreeg u de nieuwe ontvanger niet mee? Als dat het geval is, dan kunt u de nieuwe ontvanger ook de volgende dag ophalen. Wat ik weet is dat de voeding er wel bij moet zitten. :8
Reputatie 7
Badge +28
Dat is geen probleem. We leveren de 1903 niet meer uit, de kabel hoef je dan ook niet na te sturen 🙂 Je kunt deze ook zelf inleveren bij de milieustraat wanneer het een keer uitkomt.
Reputatie 7
Het lijkt mij dat ze daar niet erg om malen met zo'n oud apparaat, Fame.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb vergeten om de voedingskabel voor de ontvanger erbij te doen. Is dat een probleem als ie later opgestuurd wordt?
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag fame29,

Ik hoop voor u dat het weer goed gaat werken, ik ben net zo benieuwd als Paul_ dat het goed gaat werken. :8
Reputatie 6
Badge +13
Dan heb ik het goed gedaan! Dank voor je snelle reactie Paul!
Reputatie 7
Badge +24
Je levert alleen de tv-ontvanger en de voedingskabel(stroomkabel) in. De rest houd je. Dus de HDMI-kabel laat je zitten 🙂
Reputatie 6
Badge +13
En de start of hdmikabel hoort toch bij onze tv?
Reputatie 7
Badge +24
Ja, dan mag het. Het gaat om een legitimatiebewijs van de contractant.
Reputatie 6
Badge +13
En is het goed dat ik met mijn moeders idkaart het pakket ga ophalen? Mag dat?
Reputatie 6
Badge +13
Dat ga je zeker van mij horen!:)
Reputatie 7
Badge +24
Geen dank! Ik hoor graag of het is opgelost zodra de nieuwe tv-ontvanger is aangesloten 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Hoi, dank voor de duidelijkheid! Ik heb inmiddels bericht gekregen dat ie aangekomen is op het servicepunt! We gaan hem vanmiddag halen en hopelijk zijn de problemen met Interactieve TV dan opgelost.
Reputatie 7
Badge +24
Klopt. Dat komt door mij 🙂 Geen zorgen!
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb net mails van KPN gehad over de pincode en abonnementsnummer. Die heb ik ook al in een sms gehad. Hebben die mails te maken met de nieuwe tvontvanger die ik krijg?
Reputatie 6
Badge +13
Oke, dat wist ik niet. Had er tot gisteravond niet echt grote problemen mee.
Reputatie 7
Ik ben in 2011 met interactieve tv gestart. Toen werd die 1903 al niet meer geleverd.

Reageer