Vraag

Begin gemist werkt niet

• 23 augustus 2016
  • 85 reacties
  • 6906 keer bekeken

Toon eerste bericht

85 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat is geen probleem. We leveren de 1903 niet meer uit, de kabel hoef je dan ook niet na te sturen 🙂 Je kunt deze ook zelf inleveren bij de milieustraat wanneer het een keer uitkomt.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb vergeten om de voedingskabel voor de ontvanger erbij te doen. Is dat een probleem als ie later opgestuurd wordt?Goedemiddag fame29, bent u al bij de servicepunt geweest? Zo ja, kreeg u de nieuwe ontvanger niet mee? Als dat het geval is, dan kunt u de nieuwe ontvanger ook de volgende dag ophalen. Wat ik weet is dat de voeding er wel bij moet zitten. :8
Reputatie 7
Badge +18
Oh ja, helemaal vergeten u had de 1903, dan maakt het niet uit. Daar doet KPN niks meer mee met die ontvanger.
Reputatie 6
Badge +13
Nog steeds hetzelfde probleem. Video's kijken lukt niet en begin gemist werkt ook niet. Heb een SCARTkabel, kan dat daar aan liggen misschien?
Reputatie 7
Badge +18
Heeft uw tv geen HDMI aansluiting? :?
Reputatie 6
Badge +13
HDMI in staat er aan de zijkant van de tv. Is een Sony Bravia
Reputatie 7
Nog steeds hetzelfde probleem. Video's kijken lukt niet en begin gemist werkt ook niet.Is je ontvanger via een draadloze verbindingsset (via het stopcontact) aangesloten?
Reputatie 6
Badge +13
Nee alleen via een SCARTkabel en de voedingskabel.
Reputatie 6
Badge +13
En de ethernetkabel.
Reputatie 7
HDMI in staat er aan de zijkant van de tv. Is een Sony BraviaWaarom gebruik je de HDMI verbinding dan niet? SCART is nogal, euh, ouderwets. En geen HD.
Overigens denk ik niet dat SCART of HDMI gebruik in relatie staat tot je probleem. Want SCART is niet digitaal.

Voor het haperen van video's en begin gemist lijkt me deze vraag nu relevant:
Is je ontvanger via een draadloze verbindingsset (via het stopcontact) aangesloten?
Reputatie 7
Badge +18
HDMI in staat er aan de zijkant van de tv. Is een Sony BraviaAls het goed is heeft u ook een HDMI kabel bij uw TV ontvanger. Zal u het eens via de HDMI kabel willen proberen? (Dan heeft u ook scherper beeld. Vooral met HD zenders.)
Reputatie 6
Badge +13
Nee, zeker niet. En hij begint weer met inbranden, ik denk dat de tv aan zijn einde raakt.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb geen kabel kunnen vinden.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb geen kabel kunnen vinden.Huh? Zat er bij de nieuwe ontvanger geen HDMI kabel?

Reputatie 6
Badge +13
Nee ik heb niks kunnen vinden.
Reputatie 7
@Dennis. Bij een omruilontvanger zit helemaal geen kabel. Vaak ook geen afstandsbediening.
En... HDMI kabel moet je altijd zélf aanschaffen. Er zit alleen een SCARTkabel bij (als je een nieuwe aansluiting hebt), maar die gebruikt bijna niemand meer volgens mij.

@Fame: draadloze verbindingsset in gebruik?
Reputatie 6
Badge +13
Hij geeft aan begin gemist niet beschikbaar voor dit programma en foutcode 302 video afspelen mislukt. Deze dienst is niet beschikbaar, probeer het later nog eens, zoiets.
Reputatie 7
Ik geef het op. Ik kan mijn vragen hier 10, 20 x stellen, maar er komt toch geen antwoord op. Ik hoop dat KPN je probleem kan oplossen.
Reputatie 7
Badge +18
Fame, nog maar en keer de vraag van PeterG: maakt u gebruik van Draadloze verbindingsset?
Zie hier:

Reputatie 7
Badge +28
De problemen die je ervaart staan los van je tv. Dus of je het met SCART of HDMI hebt aangesloten is niet zo belangrijk. Wel raad ik je aan om een HDMI-kabel te gebruiken als je tv daar toch een ingang voor heeft. De kwaliteit is dan beter.

Terugkomend op het probleem: daar heb ik op dit moment niet echt een oplossing voor. Je hebt het nog steeds met de nieuwe ontvanger, dus daar zit het probleem niet in. We hebben geen bekende storing die hier specifiek over gaat. Wel is er een storing sinds eerder vandaag met het afspelen van opnames en films. Merk je dat ook? Laten we even afwachten af tot morgen. Voor die storing verwachten we dat het dan is opgelost. Misschien dat het bij jou dan ook weer in orde is.
Reputatie 6
Badge +13
Nee die heb ik niet.
Reputatie 6
Badge +13
In ieder geval heel erg bedankt voor al uw moeite die u gedaan heeft. Ik hoop dat het gauw wordt opgelost.
Reputatie 6
Badge +13
Begin gemist en programma gemist werken inmiddels weer!
Reputatie 7
Badge +24
Yes! Duurde even maar gelukkig werkt het weer 🙂
Reputatie 7
Begin gemist en programma gemist werken inmiddels weer!GELUKKIG! :D
Wilde hier alweer een vraag stellen (mbt de experiabox) maar dat hoeft dus niet meer.

Weer veel plezier van en met de interactieve tv van KPN! 🙂

Reageer