Vraag

Begin gemist werkt niet

  • 23 augustus 2016
  • 85 reacties
  • 6879 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Ik wil graag de slimste mens vanaf het begin bekijken, maar hij doet het niet hij zegt er is een fout ontstaan bij begin gemist, foutcode weet ik niet zeker. Kan dit kwaad?

85 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Ik heb bij nader inzien een Ledtv.
Reputatie 6
Badge +13
Hoop ik ook! Maar daar ga ik wel vanuit!:D:);)
Reputatie 7
Badge +18
Wat fijn zeg! Dat deze storing is opgelost! 😳 Hoop dat Begin gemist het nou vlekkeloos blijft werken. :8
Reputatie 6
Badge +13
Inderdaad!
Reputatie 7
Badge +31
Ah, gevonden. Waar een semi gerelateerde zijwaarts rondgaande storing al niet toe kan leiden. Fame heeft nu wél een supersnelle moderne ontvanger! 😃
Reputatie 7
Badge +24
Ik weet het niet 100% zeker maar hoogstwaarschijnlijk de semi-gerelateerde algemene storing waar Erik_ het over had.
Reputatie 7
Badge +31
Toch benieuwd waar het probleem wel zat. Paul?
Reputatie 6
Badge +13
Oke, prima. Dank allen voor jullie hulp!:D:)
Reputatie 7
Badge +24
Is niet meer belangrijk 😉 Daar zat het probleem niet gelukkig.
Reputatie 6
Badge +13
Wat voor vraag had u dan over de ExperiaBox?
Reputatie 7
Badge +31
Begin gemist en programma gemist werken inmiddels weer!GELUKKIG! :D
Wilde hier alweer een vraag stellen (mbt de experiabox) maar dat hoeft dus niet meer.

Weer veel plezier van en met de interactieve tv van KPN! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Yes! Duurde even maar gelukkig werkt het weer 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Begin gemist en programma gemist werken inmiddels weer!
Reputatie 6
Badge +13
In ieder geval heel erg bedankt voor al uw moeite die u gedaan heeft. Ik hoop dat het gauw wordt opgelost.
Reputatie 6
Badge +13
Nee die heb ik niet.
Reputatie 7
Badge +28
De problemen die je ervaart staan los van je tv. Dus of je het met SCART of HDMI hebt aangesloten is niet zo belangrijk. Wel raad ik je aan om een HDMI-kabel te gebruiken als je tv daar toch een ingang voor heeft. De kwaliteit is dan beter.

Terugkomend op het probleem: daar heb ik op dit moment niet echt een oplossing voor. Je hebt het nog steeds met de nieuwe ontvanger, dus daar zit het probleem niet in. We hebben geen bekende storing die hier specifiek over gaat. Wel is er een storing sinds eerder vandaag met het afspelen van opnames en films. Merk je dat ook? Laten we even afwachten af tot morgen. Voor die storing verwachten we dat het dan is opgelost. Misschien dat het bij jou dan ook weer in orde is.
Reputatie 7
Badge +18
Fame, nog maar en keer de vraag van PeterG: maakt u gebruik van Draadloze verbindingsset?
Zie hier:

Reputatie 7
Badge +31
Ik geef het op. Ik kan mijn vragen hier 10, 20 x stellen, maar er komt toch geen antwoord op. Ik hoop dat KPN je probleem kan oplossen.
Reputatie 6
Badge +13
Hij geeft aan begin gemist niet beschikbaar voor dit programma en foutcode 302 video afspelen mislukt. Deze dienst is niet beschikbaar, probeer het later nog eens, zoiets.
Reputatie 7
Badge +31
@Dennis. Bij een omruilontvanger zit helemaal geen kabel. Vaak ook geen afstandsbediening.
En... HDMI kabel moet je altijd zélf aanschaffen. Er zit alleen een SCARTkabel bij (als je een nieuwe aansluiting hebt), maar die gebruikt bijna niemand meer volgens mij.

@Fame: draadloze verbindingsset in gebruik?
Reputatie 6
Badge +13
Nee ik heb niks kunnen vinden.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb geen kabel kunnen vinden.Huh? Zat er bij de nieuwe ontvanger geen HDMI kabel?

Reputatie 6
Badge +13
Ik heb geen kabel kunnen vinden.
Reputatie 6
Badge +13
Nee, zeker niet. En hij begint weer met inbranden, ik denk dat de tv aan zijn einde raakt.
Reputatie 7
Badge +18
HDMI in staat er aan de zijkant van de tv. Is een Sony BraviaAls het goed is heeft u ook een HDMI kabel bij uw TV ontvanger. Zal u het eens via de HDMI kabel willen proberen? (Dan heeft u ook scherper beeld. Vooral met HD zenders.)

Reageer