Vraag

Begin gemist werkt niet

• 23 augustus 2016
  • 85 reacties
  • 6879 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Ik wil graag de slimste mens vanaf het begin bekijken, maar hij doet het niet hij zegt er is een fout ontstaan bij begin gemist, foutcode weet ik niet zeker. Kan dit kwaad?

85 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat is geen probleem. We leveren de 1903 niet meer uit, de kabel hoef je dan ook niet na te sturen 🙂 Je kunt deze ook zelf inleveren bij de milieustraat wanneer het een keer uitkomt.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fame, balen dat Programma Gemist niet werkt.

Heb je toevallig de tv-ontvanger al 30 seconden stroomloos gehad? Er is geen algemene storing voor zover bekend.
Reputatie 7
Badge +24
Zou je 'm dan eens willen resetten? Dat werkt als volgt:

• Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
  • Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
  • Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
  • Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
  • Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
  • Kies 'Ja' om door te gaan. Dan start de tv-ontvanger opnieuw op. Dat duurt 10 tot 15 minuten.
Reputatie 7
Badge +24
Zie mijn vorige bericht. Als je gewoon de tv aan hebt staan en beeld hebt voer je die stappen uit.
Reputatie 7
Badge +24
Goed bezig! Ik hoop dat dat het probleem oplost 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Krijg je nu ook nog een foutmelding? Zo ja, welke? En zou je meerdere programma's willen proberen?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb het net hier getest en dat werkt gewoon. Ik kon de aflevering van De slimste mens van 23-08-2016 gewoon bekijken. Ook kon ik het NOS journaal via Begin Gemist kijken.
Zou je het later vandaag nogmaals willen proberen en het me laten weten?
Reputatie 7
Badge +24
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien je wel normaal tv kan kijken.
Reputatie 7
Badge +24
Ja, het lijkt me wel verstandig om een nieuwe tv-ontvanger te sturen. Die wordt dan afgeleverd bij een servicepunt bij jou in de buurt. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
De tv-ontvanger is verstuurd! De details vind je in het privébericht. Je had wel een oude tv-ontvanger(1903) dus het werd ook wel tijd om 'm te vervangen.
Reputatie 7
Badge +24
Klopt. Dat komt door mij 🙂 Geen zorgen!
Reputatie 7
Badge +24
Geen dank! Ik hoor graag of het is opgelost zodra de nieuwe tv-ontvanger is aangesloten 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Ja, dan mag het. Het gaat om een legitimatiebewijs van de contractant.
Reputatie 7
Badge +24
Je levert alleen de tv-ontvanger en de voedingskabel(stroomkabel) in. De rest houd je. Dus de HDMI-kabel laat je zitten 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Yes! Duurde even maar gelukkig werkt het weer 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Is niet meer belangrijk 😉 Daar zat het probleem niet gelukkig.
Reputatie 7
Badge +24
Ik weet het niet 100% zeker maar hoogstwaarschijnlijk de semi-gerelateerde algemene storing waar Erik_ het over had.
Reputatie 7
Badge +28
De problemen die je ervaart staan los van je tv. Dus of je het met SCART of HDMI hebt aangesloten is niet zo belangrijk. Wel raad ik je aan om een HDMI-kabel te gebruiken als je tv daar toch een ingang voor heeft. De kwaliteit is dan beter.

Terugkomend op het probleem: daar heb ik op dit moment niet echt een oplossing voor. Je hebt het nog steeds met de nieuwe ontvanger, dus daar zit het probleem niet in. We hebben geen bekende storing die hier specifiek over gaat. Wel is er een storing sinds eerder vandaag met het afspelen van opnames en films. Merk je dat ook? Laten we even afwachten af tot morgen. Voor die storing verwachten we dat het dan is opgelost. Misschien dat het bij jou dan ook weer in orde is.
Reputatie 7
Badge +31
Er is geen privacy issue bij welk gebruik van interactieve tv dan ook. Wat het probleem met P.G. is kan ik je verder niet vertellen. Misschien server probleem (ook P.G. gaat in the cloud).
Voor dat probleem zal je verder geholpen moeten worden door een KPN moderator. Daar zul je dus even op moeten wachten.
Reputatie 7
Badge +31
Je had wel een oude tv-ontvanger(1903) dus het werd ook wel tijd om 'm te vervangen.Holy smokes. Die is ou-ou-oud. Ik denk dat die de huidige software gewoon niet meer aan kon.

@Dennis. Zelfs live pauzeren gaat tegenwoordig op het netwerk (in the cloud). Het flashgeheugen wordt daarvoor niet meer gebruikt.
Reputatie 7
Badge +31
Ik ben in 2011 met interactieve tv gestart. Toen werd die 1903 al niet meer geleverd.
Reputatie 7
Badge +31
Het lijkt mij dat ze daar niet erg om malen met zo'n oud apparaat, Fame.
Reputatie 7
Badge +31
Nog steeds hetzelfde probleem. Video's kijken lukt niet en begin gemist werkt ook niet.Is je ontvanger via een draadloze verbindingsset (via het stopcontact) aangesloten?
Reputatie 7
Badge +31
HDMI in staat er aan de zijkant van de tv. Is een Sony BraviaWaarom gebruik je de HDMI verbinding dan niet? SCART is nogal, euh, ouderwets. En geen HD.
Overigens denk ik niet dat SCART of HDMI gebruik in relatie staat tot je probleem. Want SCART is niet digitaal.

Voor het haperen van video's en begin gemist lijkt me deze vraag nu relevant:
Is je ontvanger via een draadloze verbindingsset (via het stopcontact) aangesloten?
Reputatie 7
Badge +31
@Dennis. Bij een omruilontvanger zit helemaal geen kabel. Vaak ook geen afstandsbediening.
En... HDMI kabel moet je altijd zélf aanschaffen. Er zit alleen een SCARTkabel bij (als je een nieuwe aansluiting hebt), maar die gebruikt bijna niemand meer volgens mij.

@Fame: draadloze verbindingsset in gebruik?

Reageer