Beantwoord

bekijken I-TV op smartphone HD opgenomen zenders

• 24 januari 2018
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Ergens in september/ oktober 2017 heb ik al eens het 'probleem' voorgelegd dat zenders die ik via de TV heb opgenomen in HD-kwaliteit/ of HD-glasvezel (zenders 661 tm 670) niet op de smartphone waren terug te kijken. Dat probleem werd beaamd waarbij tevens de opmerking werd geplaatst dat voor het einde van 2017 dit probleem verholpen zou zijn. Nu, eind januari 2018, is dat probleem nog steeds niet verholpen. aangezien de nieuwste smartphones (ik bezit de samsung galaxy s8) ook HD aan kunnen en de abonnementen qua streamsnelheid (4G+ of glasvezel) sterk verbeterd is lijkt het mij zaak dat ook de HD-Glasvezelzenders van KPN via I-TV online via smartphone te zien kunnen zijn. Anders ben ik genoodzaakt om programma's die ik en niet mijn vrouw wil terugzien in SD kwaliteit op te nemen. En dat wil ik niet meer.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 28 januari 2018, 16:51

Ha Paul, welkom! We zetten inmiddels weer wekelijks klanten over naar HD-op-1. Zodra jij dat ook hebt (die melding krijg je dan op je tv-ontvanger), kan je de HD-opnames ook op je telefoon terugkijken. Het is dus nog even afwachten helaas!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Ha Paul, welkom! We zetten inmiddels weer wekelijks klanten over naar HD-op-1. Zodra jij dat ook hebt (die melding krijg je dan op je tv-ontvanger), kan je de HD-opnames ook op je telefoon terugkijken. Het is dus nog even afwachten helaas!

Reageer