Belofte niet nakomen - foutieve info

  • 4 January 2019
  • 5 reacties
  • 167 keer bekeken

Deze mail kreeg ik deze week:

Op 28 dec. 2018 om 09:12 heeft Klantenservice van KPN <noreply@kpn.com> het volgende geschreven:

Uw korting loopt af


Geachte heer Heugen,


U hebt korting gekregen op uw Internet en TV pakket. Deze korting loopt bijna af. Wij laten u dat nu alvast weten zodat u niet voor verrassingen komt te staan.Uw maandbedragVanaf uw volgende factuur betaalt u voor uw Internet en TV pakket het normale tarief van €61.5 per maand. Extra dienstenIn dit bericht houden we geen rekening met eventuele extra diensten die u hebt en de kosten daarvan.Hebt u nog vragen?Ga dan naar kpn.com/klantenservice.
> Vind uw antwoord
Met vriendelijke groet,Jörg KramerDirecteur Klantenservice

Deze korting heb ik destijds gekregen, omdat ik toen wilde overstappen naar Ziggo voor Ziggo Sport. Dat was de enige reden dat ik wilde overstappen, omdat ik deze zender daar gratis kreeg en ik bij KPN hiervoor moet betalen. Ik ben toen gebeld door KPN en omdat u mij graag als klant wilde behouden, zou ik Ziggo Sport 1 jaar gratis krijgen en dit zou verrekend worden met een korting van 20,- gedurende 9 maanden. Ook is mij toen gezegd dat ik moest bellen als dit afliep en er dan gekeken zou worden hoe het daarna geregeld zou worden.

Dat heb ik net gedaan en nu blijkt dat er destijds een nieuw abonnement is afgesloten. Dit loopt nog tot https://about:blank. Dit is mij toen niet gezegd. Ook werd mij nu gezegd dat ik een mooie korting gekregen heb en dit nu niet meer kan en ik vast zit aan dit abonnement tot aan de einddatum.

Zo is het mij destijds niet uitgelegd. Er werd alleen gezegd dat ik al zo lang klant was en jullie voor vaste klanten graag iets wilden doen om ze te behouden. Daarom heb ik nu echt een heel slecht gevoel hierbij. Er zijn mij dingen beloofd die nu niet nagekomen worden en ik zit vast aan dit abonnement van 1 jaar, terwijl ik al jaren klant ben.

Daniëlle Heugen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Daniëlle , welkom op het forum. Ik heb me hierin verdiept en zie inderdaad een wijziging/verlenging staan met de korting van 9 maanden. In de bevestiging die je hebt gekregen staat ook letterlijk het volgende: "De contractstermijn van dit product wordt met 12 maand(en) verlengd." Uiteraard twijfel ik helemaal niet aan wat je zegt want ik zie de notitie van die collega ook. Wel wil ik graag weten wat jij nu precies zou willen? Gaat het erom dat je nu nog 3 maanden "vast" zit aan ons? Of gaat het erom dat je de korting voor de laatste 3 maanden niet hebt gekregen?

Ik hoor graag van je.
Beste Alex, waar t mij om gaat is dat ik Ziggo Sport 1 jaar gratis heb gekregen en er destijds gezegd werd dat als dat afliep ik weer contact moest opnemen en er dan iets anders geregeld zou worden om Ziggo sport gratis te behouden. Dat was namelijk de enige reden waarom ik destijds van KPN naar Ziggo wilde overstappen. Omdat ik deze zender bij Ziggo gratis heb en bij KPN moet betalen hiervoor.

Dus het enige wat ik wil is Ziggo Sport zonder extra kosten.

Mvg
Daniëlle Heugen
Reputatie 7
Badge +24
Dat is balen, dat is dan inderdaad verkeerd uitgelegd of verkeerd begrepen. Ik kan nogmaals de korting voor de laatste 3 maanden aanzetten, 3*20= € 60.-, ga ik op je volgende factuur in mindering brengen. Standaard Ziggo Sports gratis zal niet gebeuren. Na deze 3 maanden ben je wederom contractvrij en kun je de keuze maken om alsnog over te stappen naar Ziggo. Mooier dan dit kan ik het helaas niet maken.
Beste Alex,


Zou fijn zijn als je dat wil doen. En dan zullen wij ons bedenken wat we doen als dit contract afloopt.

Met vriendelijke groet,
Daniëlle Heugen
Reputatie 7
Badge +24
Bij deze gedaan Dani. 🙂