Beantwoord

Bericht van Ziggo gekregen over tv-signaal

  • 13 October 2021
  • 12 reacties
  • 246 keer bekeken

Ik heb kpn tv,wat moet ik hier mee doen ? Ik wil geen ZIGGO

icon

Beste antwoord door RBxx 13 October 2021, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

@chrissie60Daar hoef je helemaal niks mee doen als je geen Ziggo wilt als alleen de brief bij het oud papier doen.

Is alleen een informatie brief en de vraag of je Ziggo klant wil worden, je had van de Ziggo gratis gebruik kunnen maken omdat zij verzaakt hebben het signaal af te sluiten wat ze nu dus wel gaan uitvoeren.

Reputatie 7
Badge +24

Hier hoeft u niets mee te doen. U heeft afgelopen periode gebruik kunnen maken van het signaal van Ziggo. Dat kan straks niet meer.

U gebruikt bij het tv kijken de witte KPN afstandsbediening? 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @chrissie60 , hier hoef je niets mee te doen.

Kennelijk heb jij nog een Ziggo aansluiting in jouw woning. Ziggo stelt jou op de hoogte dat deze aansluiting buiten werking gesteld wordt. Vaak wordt het Ziggo signaal niet direct afgesloten als een abonnement stopt. Deze omissie wordt nu hersteld.

Tot slot probeert Ziggo jou te verleiden om een abonnement bij hun af te sluiten. Als je tevreden bent bij KPN ga je daar gewoon niet op in.

Reputatie 7
Badge +7

Dan zal ik hier binnenkort ook wel zo'n brief krijgen. Ook hier nog altijd tv-signaal op de kabelaansluiting. Heb zo de afgelopen maanden mooi toch nog naar F1 kunnen kijken.:wink:

Bij mij idem dito, ben sinds 2018 bij TelfortKPN en heb nog steeds signaal, leuk als back-up en voor de F1.

 

Hier is het signaal er gewoon afgepleurd. Geen brief ontvangen. Was net op dát moment een ontvanger voor iemand aan het inregelen. Dat ging dus mis….

Zelf gebruikte ik de aansluiting nog in 2020 voor F1. Sinds dit jaar Ziggo Sport Pakket en had m'n ontvanger erop ontkoppeld. Eind maart … floep weg.

Reputatie 7
Badge +21

De enige zenders die ik van Ziggo illegaal gebruik zijn Sport op 14 en PodiumTV op 35.
Oh ja en soms de BBC omdat je bij Ziggo wel terug kunt spoelen en pauzeren bij een live uitzending.
Wat me dan wel opvalt is dat het beeld van de KPN iets mooier is dan van Ziggo.
Heb nog geen brief gehad, maar ik weet de shredder te vinden :yum:

Wat me dan wel opvalt is dat het beeld van de KPN iets mooier is dan van Ziggo.

@huistijger . Bij Ziggo is het ongecodeerd SD beeld. Bij KPN heb je HD beeld bij de BBC zenders.

Ik omzeil het niet kunnen pauzeren door direct een opname te starten en daarop te gaan kijken. Dan kun je wel “live” pauzeren.

Heb nog geen brief gehad, maar ik weet de shredder te vinden

Als je er niet voor betaalt dan gaat je signaal er onherroepelijk een keer vanaf. Zij weten niet dat je de brief in de shredder stopt :stuck_out_tongue_winking_eye: .

Podiumtv is actief in Provincie Friesland. Raar dat die niet via kpn te krijgen zijn (bron
( ? @Jeroen_dB )

https://podium.tv/

Reputatie 7
Badge +21

Oh ik wist helemaal niet dat de KPN die ook doorgeeft.
Afijn niet bij mij op 1048  Helaas
Kan dat nog veranderd worden cq hersteld worden  @Jeroen_dB ?
Die zender kijk ik veel naar n.l..

Reputatie 7
Badge +21

Ja @PeterG  ik neem het ook meestal op, maar soms heb ik het ingeprogrameerd en neemt ie het niet op, dan ff terug naar het begin spoelen is er niet bij….
En dank voor je bericht over PodiumTV
Overigens is PodiumTV voor Groningen Friesland en Drenthe.
Op Podiumtv.nl staat bij  de doorgifte alleen Ziggo en Kabelnoord

Die zender op 1048 / 1348 heet voluit Rotterdam Podium TV en is dus een heel andere dan PodiumTV in de noordelijke provincies, @huistijger .

Rotterdam Podium TV https://openrotterdam.nl/rotterdam-podium-tv/

Podium TV (noorden) https://podium.tv/ (deze is niet beschikbaar via kpn)

Reputatie 7
Badge +19

Zullen we dit topic niet kapen voor een discussie over PodiumTv @PeterG & @huistijger. Mochten jullie deze zender willen, start er een topic over.