Beschikbaarheid interactieve tv

• 9 februari 2012
  • 13 reacties
  • 11369 keer bekeken

Ik probeer al vanaf het begin dat interactieve tv bestaat, deze te bestellen. Krijg nog steeds de melding; niet in uw postcode beschikbaar. Ben ik de enige in Nederland? Zelfs Digitenne is op mijn postcode niet beschikbaar. Op de vraag hoe lang het nog kan duren, kan men mij geen antwoord geven.

Wie kent er nog meer dit probleem?

13 reacties

Badge +1
Beste Wouda,

Of Interactieve TV beschikbaar komt heeft meestal te maken met de afstand van de centrale tot jouw huis.

Als deze te lang is, is het niet mogelijk Interactieve TV te leveren.

En voor digitenne geldt hetzelfde, staat er geen mast in de buurt? Dan helaas geen ontvangst.

Beide problemen kunnen overigens mogelijk worden opgelost als er in de toekomst een buitenring wordt geplaatst, en voor digitennne een nieuwe mast.

De enige manier om hier achter te komen is om af en toe eens de postcodecheck uit te voeren.

Hoi

ik heb hier hetzelfde probleem.

medio 4e kwartaal 2010 voor het eerst naar de kpn winkel geweest wanneer er ongeveer itv bij ons beschikbaar zou zijn.

ik kreeg het antwoord 1e kwartaal 2011,in mei wederom teruggeweest met dezelfde vraag,ditmaal was het antwoord 4e kwartaal 2011.

Het is nu eind februari 2012 en nog steeds geen itv mogelijk.

Vind het belachelijk dat kpn hier geen duidelijk antwoord op kan geven.

Reputatie 3
Badge +5
Hallo Wouda en Michel,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode en huisnummer toesturen.

Dan kijk ik wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken 

Mijn Postcode is:

***** huisnummer *

Beste Daan,

Fijn dat er iemand is die iets wil doen,maar wat hun je meerd doen als een postcodecheck?????

Helaas is het nu alweer een poosje stil. Hoop toch snel iets te horen.

Mvg.

Badge +1
Beste Wouda,

Heb je van Daan geen privébericht ontvangen?

Deze staat rechtsboven (klein grijs enveloppe).

Reputatie 3
Badge +5
Hallo wouda,

Excuses voor de late reactie echter ik heb nog geen antwoorden gekregen over de toekomstige mogelijkheden op uw adres.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reputatie 2
Badge
Blijf het gewoon controleren. Ook in MijnKPN.

Tot maart j.l. was iTV en Digitenne ook niet leverbaar op mijn adres.

Intussen ben ik zeer blij met mijn iTV.

Ik heb een abonnement internet plus bellen. Ik wil nu graag interactieve tv, maar de postcode check zegt dat dit mogelijk is, maar als ik bestel, kan dit niet en niemand weet waarom niet en hoe lang het duurt.

Ik woon in een gebouw met 6 apartementen. Mijn boven buurvrouw heeft Interactieve TV, maar als ik het aanvraag krijg ik steeds te horen dat alleen Digitenne mogelijk is. Hoe is dat mogelijk? En wanneer is het bij mij dan wel beschikbaar?

Reputatie 5
Badge +7
Beste@ikwilgraagitv en@Jeannettine,

Ik zou dit graag voor jullie beide willen bekijken wat de mogelijkheden zijn en hoe we dat het beste kunnen regelen. Graag ontvang ik in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer. Dan kan ik het voor jullie nakijken!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste Jeannettine,

Ik heb het een en ander voor je nagekeken. Het feit dat je bovenbuurvrouw wél Interactieve TV kan ontvangen is omdat zij op een andere centrale zit aangesloten. Schijnbaar is dit niet mogelijk voor alle appartementen in het gebouw en loopt de infrastructuur op een manier dat jullie appartementen op andere centrales zijn aangesloten. Hierdoor kan het zijn dat je buurvrouw wel een snelheid haalt waarbij ITV mogelijk is en helaas bij jou niet. Op korte termijn is er ook helaas geen netwerkupgrade gepland, waardoor het wel mogelijk zal zijn.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer