Bestaande Videoland account koppelen aan KPN lukt niet?

  • 6 October 2019
  • 5 reacties
  • 5696 keer bekeken

Ik wilde mijn Videoland koppelen aan mijn KPN maar las net dat het niet ging dat vind ik wel heel erg gaan jullie wel met de tijd mee over al kan het behalve hier bij KPN niet denk dat ik maar weer overstap op ziggo
want ga mijn Videoland niet stop zetten en hier weer op nieuw installeren flauwekul jullie mogen wel eens vernieuwen en met de tijd mee gaan

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @Bep195, welkom op het KPN forum. Wat goed dat je hier een vraag stelt. Ik begrijp de frustratie. Je bestaande Videoland account kan helaas niet gekoppeld worden met je het KPN-account, en dat vinden wij ook erg jammer!

Zo zit er verschil tussen Videoland via Videoland zelf en via KPN. Videoland bepaalt zelf welke series ze voor een bepaalde tijd aan ons beschikbaar stellen. Wij hebben daar geen invloed op. Het voordeel van een abonnement via KPN is dat je hier via onze tv-ontvanger naar kunt kijken. Het voordeel van een abonnement via Videoland zelf is dat je de app kan gebruiken met meerdere schermen.

Het liefst zouden wij de krachten met Videoland bundelen. Met alle voordelen van; meerdere schermen (via de app), het uitgebreide tv/serie - aanbod, via de tv-ontvanger van KPN inloggen (handig, als je nog geen smart tv hebt) en eenvoudig via één en hetzelfde inlogaccount. Maar helaas denkt Videoland daar anders over, we krijgen hier geen toestemming voor. Dat vinden we zelf ook een gemiste kans. Je zou het bij ze kenbaar kunnen maken dat je er vanbaalt. Aan onze kant staat alles klaar, mochten ze willen dan kunnen we het zo snel mogelijk regelen. En dat doen we met plezier 💚

Op: Videoland kijken via KPN vind je meer informatie

Goedenavond

Ik.lees net het bericht over videoland

 

Is het nu inmiddels al mogelijk om videoland via app of via wat dan ook te bekijken op tablet of telefoon?

 

Zoniet hoelang gaat dit duren want dan kan ik net zo goed een maandabbo nemen bij videoland.zelf

 

 

Mvg m wagenaar

Reputatie 7

Helaas, @Loret4ever . Meer nieuws dan hierbovengenoemd is er niet.  

En hoe staat het er nu mee? Ik kreeg net een bericht dat ik videoland kan kijken via kpn maar ik heb al videoland en ga natuurlijk niet weer 8,99 betalen. 

Reputatie 7

Hoi @Jan666, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hierop inhaakt :)

Een Videoland abonnement dat is afgesloten via KPN is een ander abonnement dan wordt aangeboden via videoland.nl. Dit is niet met elkaar verbonden. 

Op: Videoland kijken via KPN vind je meer informatie over dit onderwerp!  

Reageer