Beantwoord

beste infrarood extender

  • 3 January 2019
  • 4 reacties
  • 9878 keer bekeken

Dag Forumleden,

Ik ben voornemens om een nieuwe televisie te kopen.
Deze wil ik graag ophangen. Echter mijn aansluitingen komen uit een andere kamer.
Ik wil dus een gat in de muur maken voor de kabels.

Ook de kpn mediabox wil ik aan de andere kant van de muur zetten, zodat er behalve de televisie niks anders in het zicht staat/hangt.

Wat adviseren jullie om het (infrarood) signaal van de afstandsbediening naar de mediabox haalbaar te maken? Ik dacht aan een infrarood verlenger, maar heeft iemand hier ervaringen mee welk merk voordelen, nadelen etc..

Ik hoor graag en alvast bedankt..!!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 January 2019, 21:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi TWH85, welkom op het forum. Met een IR extender zou dit moeten kunnen. Zelf gebruik ik eentje van Marmitek, zolang de frequentie 56kHz wordt ondersteund. Ik heb zelf een bekabelde (de ontvanger plaatse je dan voor de tv en het andere uiteinde bij de ontvanger). Door de gat in de muur zou je deze kunnen doortrekken. Je hebt ook draadloze opties. In dit topic heb ik ook antwoord gegeven. Hopelijk heb je hier iets aan. 🙂
Alex,

bedankt voor je reactie!
Daar kan ik wat mee!
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te horen, graag gedaan uiteraard.

Marmitik inv controle 6 straks werkt niet op Artis kast  je krijgt t signaal niet als de ontvanger in n kast staat   Is balen