Beantwoord

Bestelling TV, maar hoor niets meer.

  • 3 November 2019
  • 17 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb 2 weken geleden TV van KPN aangevraagd en vrijwel direct per mail een automatisch antwoord gekregen dat ik moet wachten op verdere reactie van KPN. Ik ben zeker al plm. 15 jaar klant van KPN internet. Wie kan mij vertellen hoelang het duurt, voordat ik een verdere berichtgeving kan verwachten?

icon

Beste antwoord door Susan_ 11 November 2019, 11:07

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Dat is best lang. Zou even contact opnemen met klantenservice. Weet je direct meer.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Schuimpie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Twee weken is inderdaad erg lang! Het toevoegen van televisie zou niet zo lang moeten duren, dus ik kijk graag even mee of het goed doorgekomen is. Misschien moet er nog iets aan de lijn gewijzigd worden om het te voltooien. 

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer (internet)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik op onderzoek uit!

Reputatie 2

Susan,

Bedankt voor je aandacht. 

Ik heb de gevraagde gegevens aangevuld.

 

Groetjes Mario.

Reputatie 7
Badge +21

@Schuimpie, aan je huidige abonnement kan je geen interactieve televisie toevoegen. Dat is de reden dat je hier ook niks meer van gehoord hebt, mijn excuses hiervoor.

Je hebt internet + bellen thuis instap, het enige wat ik hier aan kan toevoegen is Digitenne. Maar je hebt genoeg bandbreedte voor interactieve televisie, dus dat zou wel een beetje zonde zijn. Je dient je pakket om te zetten naar een nieuwe propositie om tv-ontvanger voor interactieve televisie aan te vragen. Voordeel is dat je nu wel zelf kan samenstellen wat je precies wil. Stel je gebruikt de vaste telefoon niet meer, dan kan je die weglaten en betaal je hier ook niet voor (€ 2,00 per maand bij nieuwe propositie). Maar je zal wel wat duurder uit zijn dan nu, met interactieve televisie erbij.

Mocht ik iets voor je kunnen wijzigen, of wil je nog meer informatie? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 2

Susan,

Ik heb nu ook samen met de tv de internetbestelling aangepast. Ik wacht weer af.

 

Groetjes Mario.

Reputatie 2

Susan,

Ik heb nu ook samen met de tv de internetbestelling aangepast. Ik wacht weer af.

 

Groetjes Mario.

En doen jullie dan ook mijn TV abonnement bij Caiway opzeggen per aansluitdatum?

Reputatie 7
Badge +21

@Schuimpie, ik zie nog geen order.. Het kan zijn dat hij wat vertraagd is. Heb je hier wel een bevestiging van ontvangen, van deze bestelling? Voor welke Hussel combinatie heb je gekozen uiteindelijk?

Je kan aangeven dat je wil dat wij een abonnement voor televisie opzeggen. Echter heb je wel een maand opzegtermijn, en zal je nieuwe abonnement eerder ingaan. Dus het beste kan je het bij Caiway zelf opzeggen.

Reputatie 2

Susan,

Ik heb een bevestiging gehad voor interactieve tv met 2 ontvangers en 100 MB internet met vaste telefonie en nummerbehoud per 17-12-2019. Dus jullie kunnen mijn anno bij Caiway per genoemde datum opzeggen, anders doe ik het zelf zodra ik zekerheid heb wanneer de monteur komt.

 

Groetjes Mario.

Reputatie 2

Susan,

Ik heb een bevestiging gehad voor interactieve tv met 2 ontvangers en 100 MB internet met vaste telefonie en nummerbehoud per 17-12-2019. Dus jullie kunnen mijn anno bij Caiway per genoemde datum opzeggen, anders doe ik het zelf zodra ik zekerheid heb wanneer de monteur komt.

 

Groetjes Mario.


Susan,

Wordt weer een lang verhaal zo. Gisteren ben ik door een KPN medewerker gebeld, maar omdat dit een afgeschermd nummer is neem ik niet op. Doe ik nooit met een afgeschermd nummer. Tot 2x toe geprobeerd de klantenservice te bellen, maar ik ga niet 8 tot 12 minuten wachten. Als die 100 mb niet beschikbaar is op ons adres, doe dan die 50 mb maar. Ik ga nu weer afwachten wanneer ik een reactie krijg………..zucht……….zucht.

Reputatie 7
Badge +21

@Schuimpie, op dit moment is de best beschikbare lijndrager BVDSL2_POTS met 42Mbit/s zie ik op Fourstack. In november staat een upgrade gepland, naar BVVDSL2_POTS van 200Mbit/s. Dus op het moment van je aanvraag is het abonnement van 100Mbit/s nog niet mogelijk, en moet je gaan voor Hussel 50Mbit/s met interactieve televisie Je kan het later wel laten omzetten naar een hoger abonnement (bijvoorbeeld 100Mbit/s).

Op dit moment zie ik nog steeds géén order bij jouw gegevens. Is het een idee dat ik dit voor jou ga invoeren? Zo ja, zou je dan kunnen aangeven wat je exact wil? Dit heb ik namelijk nu staan, uit eerdere berichten opgemaakt:

Hussel Internet 50 Mbit/s, per maand €42,50
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) gratis
Interactieve TV met een TV-ontvanger, per maand €10,00
Extra tv-ontvanger, per maand € 5,00
Vast telefoonnummer, per maand € 2,00
Kosten totaal: € 59,50 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 2

Susan,

Zoals jij het voorstelt klopt he, telefoon met nummerbehoud. Zou jij dit voor me willen regelen? Overgangsdatum had ik 17-12-2019 voorgesteld.

 

 

Groetjes Mario.

Reputatie 7
Badge +21

@Schuimpie, ik heb de wijziging erin gezet. Ik hou het vandaag en morgen even in de gaten, maar volgens mij gaat het goed! Kan je aangeven of je een bevestiging hebt ontvangen (of ontvangt vandaag / morgen) en of die ook klopt? :slight_smile:

Reputatie 2

Susan,

Ik heb nu weer een bevestiging gehad, de 3e dus. Deze klopt bijna helemaal. Ik wil graag ook dat onze vaste telefoon hetzelfde nummer behoud en een monteur op 17 december.

Ik ga ervan uit dat het vervolg soepeler gaat dan deze aanvraagcircus.

 

Bedankt voor je medewerking.

 

Groetjes Mario.

Reputatie 7
Badge +21

@Schuimpie, het nummer dat je had gaat gewoon mee (eindigt op 009)! Ik heb een monteur ingepland tussen 10.00-12.00 op 17 december. Komt dit niet uit? Dan kan je het verplaatsen naar later op die dag of een latere datum :wink:

En nee, zo hoort het niet te gaan! Maar gelukkig is het nu op deze manier geregeld, en kan je op de 17e gewoon gebruik maken van je nieuwe pakket en diensten!

Reputatie 2

Susan, 

Bedankt voor je medewerking. Alles is nu netjes geregeld.

 

Groetjes Mario.

Reputatie 2

Eergisteren is de monteur langs gewest en was behulpzaam, vriendelijk en kundig. Er moesten toch nog wat aanpassingen in de woning plaats vinden, die ik zelf niet had kunnen oplossen. Kostte wel E 150,-- aan extra materiaalkosten, maar het resultaat is super. Het beeld is nu meer storingsvrij en de kleuren op de tv zijn natuurlijker. Ben stiktevreden nu.

Reputatie 7
Badge +21

@Schuimpie, fijn om te lezen dat alles uiteindelijk kundig is opgelost! Goed dat we dus toch die monteur hebben ingepland. Geniet van de diensten en wie weet tot een volgende keer!

 

Reageer