Beantwoord

Betaald, maar nog niet aangesloten

  • 19 September 2019
  • 7 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik heb rekening eergisteren betaalt maar nog steeds geblokt wanneer weer aangemeld

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 September 2019, 07:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik heb rekening eergisteren betaalt maar nog steeds geblokt wanneer weer aangemeld
Hallo @Remco d , als je een gewone overboeking hebt gedaan i.p.v. een betaallink kan het tot 5 werkdagen duren voor je weer aangesloten bent.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Remco d, welkom! Het klopt helemaal wat Jan zegt: het kan tot 5 werkdagen duren als je met een bankoverschrijving betaald hebt. Via iDeal zou het wel direct binnen moeten zijn. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt en hoop dat je inmiddels weer bent aangesloten. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het ons dan weten? We helpen je graag.
vanmorgen nog niet aangesloten me dochter is thuis houdt in de gaten maar niets gehoord dus denk nog niet
Kunt u dat niet zien
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan zeker even met je meekijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met eerder gevraagde gegevens? Dan help ik je er verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat je het me dan weten?