Beantwoord

Betaaldag automatische incasso wijzigen

• 20 maart 2018
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Goedemorgen,
Mijn alles in 1 factuur wordt op de 21e van de maand afgeschreven (automatische incasso).
Ik zou het fijner vinden als deze op een ander moment wordt afgeschreven. Kan dit gewijzigd worden?
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 maart 2018, 16:39

Hallo Jola89 en welkom hier op het Forum. Waar dit voor je mobiele abonnement wel kan is het voor je tv- en internetabonnement helaas nog niet mogelijk. 😞 Wellicht dat het in de toekomst wel kan, maar op dit moment nog niet.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Jola89 en welkom hier op het Forum. Waar dit voor je mobiele abonnement wel kan is het voor je tv- en internetabonnement helaas nog niet mogelijk. 😞 Wellicht dat het in de toekomst wel kan, maar op dit moment nog niet.
Reputatie 7
Wellicht dat het in de toekomst wel kan, maar op dit moment nog niet. Er vooralsnog rekening mee houden, dus. Moeten we allemaal. Ook hier wordt de 23ste gestort. Ik zorg daarom dat er marge blijft. (ja, ik heb een smalle beurs)

vb je hebt de 15de nog ca. 150 op je rekening. Dan weet je (dus) dat je daarvan ca. 60 moet reserveren voor je kpn-afschrijving. Je kunt dan dus nog 90 besteden. Dat heet budgetteren.

Je kunt het ook tijdelijk op je spaarrekening zetten (bv meteen de 23ste of 24ste). Tot je de email met rekening krijgt en je weet wanneer het afschreven wordt. Dat stort je het weer naar je betaalrekening.

Reageer