Vraag

Betalen voor omruil tv-ontvanger

• 5 maart 2018
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Mijn ontvanger viel steeds uit en mijn afstandsbediening had kuren.... Wordt er vervolgens een nieuwe bezorgd.... Wordt er gewoon tien euro in rekening gebracht voor bezorgkosten.. Ronduit belachelijk... Dat wordt ten eerste niet aangegeven... Ten tweede bezorgen is nog altijd 3,95/6,95 en geen tientje..!!!!
Maar bij ziggo etc hoef je daar niet voor te betalen... Dat heet service... Hun apparaat werkt niet goed... Moet ik daar dus dan voor betalen...?
Vind het echt een service van.......... ???

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Timmermanklaver
Je hebt dus gekozen voor bezorgen.
Gratis afhalen alleen bij een PostNL Servicepunt
Dat staat overigens duidelijk vermeld op de website.
Heb je telefonisch besteld?
Dan hebben ze je dat vermoedelijk wel verteld toch?
Reputatie 3
Badge +3
Beste Timmermanklaver, Welkom op het KPN Forum. Ik wil allereerst aangeven dat het ontzettend balen is wanneer de kosten als een verrassing op je factuur komen te staan. Er is dan overduidelijk iets misgegaan in de communicatie anders had je dit natuurlijk geweten en wellicht voor een andere optie gekozen om de ontvanger om te ruilen. Hiervoor uiteraard mijn excuses.

Zoals huistijger aangeeft zijn er inderdaad twee opties. We bieden de mogelijkheid om kosteloos apparatuur om te ruilen op een Post NL servicepunt of tegen een vergoeding een koerier langs te sturen die het aan de deur komt omruilen. Ik wil graag je abonnement raadplegen om te kijken waarom dit in de communicatie niet helemaal goed is gegaan.

Ik stuur je een privébericht met een verzoek om je gegevens! Ik zie je reactie tegemoet.
Reputatie 3
Badge +3
Goedemorgen Timmermanklaver, Heb je mijn privébericht goed ontvangen? Ik denk graag met je mee en zie je reactie tegemoet.

Reageer