Beantwoord

Betaling binnen, maar toch afgesloten

  • 16 April 2019
  • 1 reactie
  • 162 keer bekeken

Ik kreeg een mail dat ik moest betalen , ik betaal via ideal(jullie link) ik krijg een mail terug dat het betaald is , een half uur later een mail je moet betalen anders wordt je afgesloten . Dit is gebeurt en ik heb vanmorgen gebeld ,krijg je als antwoord, het is niet binnen , ondanks een een mail van van jullie dat de betaling ontvangen is .


icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 April 2019, 09:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Edwin1966, welkom! Ik zie dat je al gebeld had, maar heb toch nog even een keer met de afdeling Collections contact opgenomen. Zij geven aan dat de betaling inderdaad binnen kan zijn, maar dat het even kan duren voordat je weer aangesloten wordt. Je zult het dus echt nog even af moeten wachten, excuses hiervoor!