Beantwoord

Betalingsregeling

• 29 januari 2018
  • 6 reacties
  • 1028 keer bekeken

Ik heb net gebeld met KPN om een betalingsregeling te treffen voor openstaande factuur. Werd tegen mij verteld dat het niet mogelijk is en dat het hele bedrag moet betalen.

Ik wil graag een betalingsregeling treffen voor fact dec en jan 2018.
Factuur eenmalig uitstellen is geen betalingsregeling!
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 februari 2018, 09:25

Dag Petronia. Ik heb geen reactie meer van je gezien, ook niet op mijn privébericht. Ik ga er graag van uit dat je inmiddels duidelijkheid hebt gekregen? Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Petronia. Ik heb direct even gekeken hoe het precies zit. Ik heb de toelichting even in een privébericht naar je verstuurd. Wil je dat lezen?
Reputatie 7
Badge +19
Dag Petronia. Ik heb geen reactie meer van je gezien, ook niet op mijn privébericht. Ik ga er graag van uit dat je inmiddels duidelijkheid hebt gekregen? Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
🙄 😏
Hier net zo. Jarenlamg klant maar er is niks mogelijk
Het enige mogelijke betalingsregeling die kpn bied is uitstel van betaling op een maandfactuur. Verder dan dat is er niets mogelijke. Of betalen of je word afgesloten. Heel jammer als vaste klant bij KPN!
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Arie. Ik moet je helaas ook teleurstellen. Ik had gekeken of ik misschien in jouw situatie wel iets kan betekeken maar dat is helaas geen optie. Je had onlangs met een collega gechat. Helaas is dat ook mijn antwoord.
Excuses hiervoor.

Reageer