Beantwoord

Betalingsregeling vragen laatste factuur

  • 4 April 2019
  • 3 reacties
  • 268 keer bekeken

Is het mogelijk om voor de laatste factuur van 121 euro een betalingsregeling te krijgen.
Wil graag in 2 termijnen
Uitgestelde betaling doet Hij niet.
Als ik dat allemaal doe zegt hij uitgestelde betaling niet mogelijk
Hoop dat iemand hier me kan helpen daarmee om het te regelen
icon

Beste antwoord door huistijger 4 April 2019, 08:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Bia1970nca , dat kun je het snelste regelen door even te bellen of te chatten.
Reputatie 7
Badge +21
Even een aanvulling op het bericht van Jan
Je kunt bellen zoals Jan al zei, naar 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections
Dan heb je direct de juiste afdeling te pakken.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Bianca, welkom! De snelste manier is inderdaad om even te bellen of te chatten. Is het inmiddels gelukt om een betalingsregeling te treffen? Zo niet, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik kijken wat ik kan doen.