Beantwoord

Betreft een extra ontvanger op de factuur

  • 1 March 2021
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

T.P. van den Berg, ***

Op mijn maandelijkse factuur staat een extra TV-ontvanger vermeld. Deze ontvanger kreeg ik bij de introductie van de glasvezelkabel gratis. De doos met de TV-ontvanger ligt ongebruikt in de kast. Graag zou ik af willen van deze extra TV-ontvanger en ook van de vermelding op de factuur.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Henk2304 1 March 2021, 11:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Dag @duswcoba , welkom op het forum.

Meestal hebben abo's met twee ontvangers ook het Opnemen pakket inbegrepen.

Je kunt via MijnKPN (app of website) zelf je abo aanpassen. Als je de tweede ontvanger verwijdert zal kpn na verloop van tijd een retourdoos aan je opsturen. Maar denk er dan dus wel om dat het Opnemen pakket waarschijnlijk niet meer inbegrepen is en dat je daarvoor € 5/mnd moet gaan betalen, net zoveel dus als nu voor de 2de ontvanger én op Opnemen pakket samen. In dat geval zou ik de 2de ontvanger gewoon in de doos (in de kast) laten liggen (reserve). Verkopen mag niet want je hebt de ontvanger in bruikleen en als je ooit je abo bij kpn opzegt moet je 'm terugsturen (of een compensatie betalen). 

Het heel jammer dat de mevrouw van de KPN service telefoon, waarmee ik dit heb besproken, mij niet van deze consequentie op de hoogte heeft gebracht. Dan had ik het natuurlijk niet gewijzigd en had ik nu al mijn opgenomen programma's nog gehad.