Beantwoord

Beugel Experiabox v10a

• 5 August 2018
  • 7 reacties
  • 12593 keer bekeken

Sinds kort heb ik de nieuwe experiabox v10a.Ik wil deze ophangen,maar krijg de beugel er niet af.Op internet staan wel oplossingen voor de v10,maar dat geldt volgens mij niet voor de v10a.Ook zou een handleiding voor de v10a wel handig zijn.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash 7 August 2018, 13:23

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Volgens mij hang je een Experia Box V10A op aan twee schroefjes in de openingen bij de pijltjes en laat je de beugel gewoon zitten.

Reputatie 7
laat je de beugel gewoon zitten
Zo te zien moet dat ook wel anders zijn de aansluitingen ook helemaal niet meer beschikbaar. En WAN of DSL zul je toch op zijn minst ook erin moeten doen.
Reputatie 7
Badge +20
Dat klopt inderdaad. Er is geen aparte beugel voor de ExperiaBox V10A die we kunnen naleveren. Voor ander vragen over de ExperiaBox V10A kan je terecht in het topic: Feedback over het nieuwste modem van KPN V10A
Goedenavond,

Dit weekend de oude experiabox omgeruild voor de versie V10a. De oude had 4 gele poorten plus een rode, , de nieuwe heeft er slechts 4, waarbij er 1 wordt gebruikt voor de rode,kabel. Aangezien ik er 4 niet rode in gebruik heb ligt er nog een uitdaging.. Benieuwd of anderen hier ook tegenaan lopen en wat een mogelijke oplossing is.

De staande beugel ervaar ik helaas niet als verbetering. Gezien de volumes die hiiervan op de markt gebracht worden, zal hiervoor toch een oplossing mogelijk moeten zijn?

Suggesties zijn welkom...
Reputatie 7
Hoi, je kunt het aantal poorten uitbreiden m.b.v. een switch. Bv die uit de kpn shop:
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/

Desktop computers kun je eventueel draadloos via wifi verbinden met een wifi-usb-stick.

De beugel kan niet verwijderd. Wat voor probleem ervaar je daarmee?
Peter,
Bedankt voor je reactie. Onlangs heb ik de gehele bekabeling met een extra router voor WiFi op zolder op orde laten brengen.

De monteur wees mij erop dat de experiabox verouderd was. Had gehoopt dat de nieuwe box weer op de oude bevestiging kon worden bevestigd met dezelfde poorten. Plug- and play. . Dit is nu niet het geval. De experiabox hangt maar de beugel zit nog behoorlijk in de weg voor de bedrading. De bedrading maakt onnatuurlijke hoek..
Reputatie 7
Als je de v10a plat tegen de muur zou doen kunnen er geen stekkers in 😉 De voet fungeert bij muurbevestiging dan tevens als 'afhouder' zodat er ruimte blijft voor de stekkers.

Reageer