Beantwoord

Bevriezend beeld bij terugkijken programma na update tv-ontvanger

  • 24 September 2021
  • 13 reacties
  • 138 keer bekeken

Sinds de laatste software update is er een probleem met terug kijken van een programma.

Beeld loopt voortdurend vast, bevriest.

Ik heb nog twee ander tv ontvangers met oude software en hier is geebn probleem met bevriezen tijdens terug kijken.

Lijkt dat nieuwe software de oorzaak is.

 

Zijn er meer ervaringen met bevriezen beeld na software update?

Hoor graag.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 September 2021, 09:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen wij hebben hier geen last van loopt vloeiend hier de beelden. maar wij hebben glasvezel aansluiting en decoder Arris 4k 5202. ook boven prima geen last..🙂

@anton0305 . Welkom op het forum.

Wat hinderlijk dat je dit nu ervaart. Hoe is de tuner aangesloten? Vaak komen dit soort issues van een switch of een draadloze verbindingset. 

Is jouw tuner rechtstreeks met een kabel op de experiabox aangesloten?

Alle ontvangers zijn rechtstreeks op netwerk aangesloten.

Ik denk dat het probleem verholpen is door Modem te resetten.

Hoewel ik dit niet kan matchen met de software update.

 

Afijn afwachten maar….

Ervaar zelf deze problemen ook. 

Kies programma, terugkijken. Hij schakelt over en dan staat alles stil. Niks werkt dan ook meer. 

Dan die ik de ontvanger uit en weer aan en dan doet hij het wel weer. 

Hoe is jouw tuner aangesloten, @Ytsmab ?  Ook rechtstreeks? 

Ja ook rechtstreeks. 

@Ytsmab : Wat voor soort tuner heb je daar staan? Kun je merk en type noemen? Heb je ook een reset geprobeerd?

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm

 

We hebben een vip 1853, ik ga zo even de boel resetten.

Kijken of dat helpt

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag beste de decoder die u bezit moet om geruild worden voor een nieuwe decoder beld gratis 0800 0402 kpn voor omruilen 😉👍voor een HMB2260 

@Ytsmab : Die 1853 is oud.. Je kunt 'm online omruilen via: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1

Laat je weten of dit lukt?

De boel gereset en het werkt weer naar behoren,

We kijken niet zoveel tv, dus de decorder omruilen hoeft van ons niet.

Zolang hij goed blijft werken blijft hij.

 

Reputatie 7
Badge +24

De boel gereset en het werkt weer naar behoren,

We kijken niet zoveel tv, dus de decorder omruilen hoeft van ons niet.

Zolang hij goed blijft werken blijft hij.

Het netwerk is door de jaren heen veranderd en uw ontvanger kan daar niet goed meer mee verbinden. Het is inmiddels bijna een wonder dat het überhaupt nog enigszins werkt.

Ook al gebruik je hem weinig, dan nog lijkt het mee raadzaam hem om te ruilen.

@Ytsmab : Dat is uiteraard aan jou.  Maar als je merkt dat tv kijken als maar meer storing geeft, is het zeker het overwegen waard.