Beantwoord

Bij de instellingen van tv-ontvanger in te bouwen optie "verminder harde geluiden"

  • 9 August 2019
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 2
Harde geluidseffecten in films en series worden als storend ervaren. Het zogenaamde “ongevraagd lawaai” bij het kijken van films, documentaires en praatprogramma’s is een bron van ergernis.

Op een Apple TV kan dit euvel van plotseling geknal of gekrijs worden opgelost met de 'Verminder harde geluiden' optie in tvOS. Deze optie past de audio van de Apple TV automatisch aan, zodat niet alleen de kijker, maar ook anderen in de omgeving niet worden gestoord. De spraak wordt verhoogd en het volume van muziek en geluidseffecten wordt verlaagd.

Deze optie toegevoegd bij de geluidsinstellingen van de tv-ontvanger zal door een breed publiek worden gewaardeerd. Mits goed in de markt gezet, zullen vele klanten van andere providers de overstap naar KPN maken.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 August 2019, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi lanfon, welkom terug, bedankt voor je feedback hierover! Ik geef het door. Of het dan ook doorgevoerd wordt kan ik echter niet beloven.
Reputatie 2
Hartelijk dan voor deze reactie. Het zal zeker worden doorgevoerd; het is een kwestie van tijd. Het probleem is reeds in zijn algemeenheid onderkend; noise cancelling wordt steeds meer gemeengoed bij koptelefoons. Het kan mij echter niet snel genoeg gaan. Ongevraagd lawaai aan de telefoon, in winkelcentra, en supermarkten ontnemen mij de lust om thuis naar mijn eigen muziek te luisteren. Ik ben verheugd, dat het de aandacht van KPN krijgt (of heeft). Voor mij een reden om dit onderwerp te kunnen afsluiten.