Beantwoord

Bij interactieve tv geen beeld

  • 13 April 2019
  • 16 reacties
  • 375 keer bekeken

Ik krijg geen beeld op de tv, wel staat er op het scherm Zwak of geen signaal. Ik heb alle instructies van KPN uitgevoerd maar geen resultaat. Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Is het mogelijk om telefonisch hulp te krijgen van de KPN?
icon

Beste antwoord door WimC 14 April 2019, 12:45

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Netsberg

Ik lees dat je zwak of geen signaal hebt, hebben we het dan over Digitenne?

Als het om Digitenne gaat, dan lees je er hier meer over:

Digitenne aansluiten en problemen oplossen

Helaas Dennis, het gaat om interactieve tv, ik heb glasvezel aansluiting
Helaas Dennis, ik heb internet aansluiting via glasvezel
Reputatie 7
Badge +22
Helaas Dennis, het gaat om interactieve tv, ik heb glasvezel aansluiting
Oké, dan kun je KPN bellen met 0800 - 04 02 of via de chat.
Reputatie 7
Badge +22
Helaas Dennis, ik heb internet aansluiting via glasvezel
Je hebt dan zo glasvezelkastje in de meterkast zitten. Kun je die eens stroomloos maken:

Voorbeeldfoto

Dag Dennis! Ik heb tot laat in de nacht kontakt gehad met KPN, probleem is niet opgelost. Maar nu ga ik jou optie proberen. De KPN neemt in ieder geval weer kontakt met me op.
Dank voor de suggesties, nettie
Reputatie 7
Badge +22
Graag gedaan @Netsberg,

Ik lees het wel of het gelukt is. Door het Glasvezelkastje stroomloos te maken heb je weer tv? Na het stroomloos maken van het kastje is het ook een idee om even de modem uit en daarna weer aan te zetten, als de modem in zijn geheel is opgestart dan zou je de ontvanger even uit en na 30 seconden weer aanzetten.
Reputatie 7
Badge +21
@Netsberg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat Dennis je al aardig op weg geholpen heeft wat betreft je glasvezelaansluiting. Kan je aangeven of dit geholpen heeft? Zo niet, dan hoor ik graag welke lampjes er branden op het glasvezelkastje (en in welke kleur), hetzelfde geldt voor je Experia Box. En zou je dan ook jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 5
Badge +6
Heb je wel de juiste HDMI poort geselecteerd...? Want als het nog op TV input staat
krijg je ook deze melding,

Vaak genoeg gezien hier deze melding als iemand weer per ongeluk
op de source knop heeft gedrukt....
Reputatie 7
Badge +22
Heb je wel de juiste HDMI poort geselecteerd...? Want als het nog op TV input staat
krijg je ook deze melding,

Vaak genoeg gezien hier deze melding als iemand weer per ongeluk
op de source knop heeft gedrukt....

Verhip! Dat kan ook nog! 😂
Dag Wim, dank voor je suggestie, maar hoe kan ik de HDMI POORT selecteren?? De tv heeft het voorheen goed gedaan en nu is er dus iets misgegaan! Gr, nettie
Reputatie 5
Badge +6
Heeft de afstandbediening een source knop ?
Of een menu knop waar je ingangen op de TV kan selecteren ?

Kan je visueel zien op de achterkant van je TV in welke poort je
kabel zit die van je iTV box komt, meestal staat er wel text onder de aansluiting op de TV
Heb nu alle handelingen verricht, beeld blijft uit, nu nog kijken waar de sourceknop zit?!?

Oke, input kanaal reageert niet wanneer ik het indruk....pffff, wat een gedoe
Reputatie 7
Badge +21
@Netsberg, op de KPN afstandsbediening zit de source-knop helemaal links onderin. Een vierkantje met een pijltje erin. Kijk in je televisie inderdaad even op welke poort de tv-ontvanger aangesloten zit, die ingang moet je selecteren op de televisie!
Reputatie 5
Badge +6
Anders de orginele afstandbediening van de TV even gebruiken,

welk merk en/of type TV heb je,..?
Nou Wim, jouw suggestie was correct, met de afstandsbediening vd tv is het de buurman gelukt! Ik kan de tv weer bekijken, of nog liever Netflix.
Dank allemaal voor je hulp en steun.
groet, nettie

Reageer