Beantwoord

Bij interactieve tv toch vervanging door Digitenne?

• 21 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

mijn digitenne tv-ontvanger moet vervangen ivm het vervangen van het Digitenne netwerk. Ik heb sinds kort interactieve tv. Moet ik dan alsnog mijn apparatuur (tv-ontvanger) vervangen? Ik heb al naar KPN gebeld, maar ik krijg daar tegenstrijdige berichten. De één zegt nee, de ander zegt dat ik alsnog een abonnement van € 5,00 moet aanschaffen, wil ik in maart nog beeld krijgen.
icon

Beste antwoord door PeterG 21 oktober 2018, 15:38

Als je GEEN digitenne ontvanger meer gebruikt, maar alleen de interactieve, hoeft er natuurlijk niks omgeruild.
Maar indien je wel nog 1 of meer digitenne-ontvangers gebruikt bij je i-tv abonnement dan dienen die op termijn wel geruild.
De provincies Groningen en Drenthe hebben al het nieuwe systeem. De volgende omzetting is pas in februari overigens.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Als je GEEN digitenne ontvanger meer gebruikt, maar alleen de interactieve, hoeft er natuurlijk niks omgeruild.
Maar indien je wel nog 1 of meer digitenne-ontvangers gebruikt bij je i-tv abonnement dan dienen die op termijn wel geruild.
De provincies Groningen en Drenthe hebben al het nieuwe systeem. De volgende omzetting is pas in februari overigens.
Reputatie 7
Badge +13
Mee eens Peter.
Het ligt aan zijn downloadsnelheid en of hij 1 of 2 tv's gebruikt.
Reputatie 7
Badge +19
Dag StanB. De vraag is wat je wilt. Als je enkel interactieve tv gebruikt hoef je uiteraard niets om te ruilen, zoals Peter al zegt. Als je Digitenne hebt en wilt blijven gebruiken, dan kun je de apparatuur inderdaad omruilen op het moment dat je daar bericht van krijgt.

Reageer