Beantwoord

black friday tv levertijd

  • 23 December 2019
  • 13 reacties
  • 336 keer bekeken

waarom worden we niet op de hoogte gehouden van blackvrijday deal in plaats van een week levertijd van tv actie duurt het nu 4 weken 

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 January 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

komen afspraak niet na in mail staat binnen een week tv wacht al drie weken pffffff gebelt zeggen duurt nog 4 weken zo blij met ze :japanese_ogre:

 

*Admin: reactie samengevoegd met eigen topic

Hoi @marco augustus 1965 . Welkom op het forum.

Vervelend dat de tv er nog niet is. Ik begrijp dat je wel bericht hebt gehad dat het langer duurt?

dat dus niet 

:rage:

Sorry voor de slechte communicatie. Er is inderdaad vertraging in de levering gekomen. Mocht je het op prijs stellen dan controleer ik nog even of alles goed in de systemen staat. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Volgens mij heeft nog niemand de gratis samsung TV ontvangen die KPN zou leveren volgens de black friday deal. 

In de mail staat dat je hem na één week ontvangt, toen werd het twee weken en inmiddels zijn we bijna een maand verder.  Het lijkt erop dat ze de weg kwijt zijn bij KPN. Zo ontvangt de ene nieuwe abonnee een mailtje dat het wat langer gaat duren en een ander die krijgt helemaal geen mail. 

 

Ik vermoed dat het nog weleens maanden kan gaan duren. De monteur vertelde me dat ipv 1 week er 2 weken levertijd zou zijn. Inmiddels 4 weken verder en nog niets.

Tegen me zijde ze als ik rond 09-09-2020 niet binnen heb moet ik ze weer bellen  

 Sorry  09,01-2020 

Reputatie 7
Badge +28

Vanwege het enorme succes van deze actie is de levertijd opgelopen tot ongeveer drie weken na ingang van het abonnement. Mogelijk wordt het nu vanwege de feestdagen zelfs vier weken. Dus eventjes geduld dus nog. Je krijgt vanzelf een e-mail over de datum van levering. (met een track-and-tracecode)

Heb je over een week nog geen e-mail gehad, geef dan even een gil hier. Dan kan moderator Erwin het verder uitzoeken. 

7a71e358-f725-41ee-8faf-7545ce6c7cf3.png

KPN Logo

Dank voor die update, @Noordzee .  Ik denk dat dit een goede maatstaf is. We proberen, na het moment dat de aansluiting werkt, een levertijd van 3 a 4 weken aan te houden. Mocht de tv er dan nog niet zijn, laat het weten. 

Ik heb geen mails gehad. Wel al 2x contact met de klantenservice. Hierin kunnen ze mij geen duidelijkheid geven en weten ze het zelf denk ik ook niet. 

 

Nu word er gezegd dat mijn vraag een klacht word en ik terug gebeld ga worden. 

Ik heb geen track en trace wat de meneer maar vreemd vond? ( heb ik wat aan ) 

Op mijn vraag wanneer ik het ongeveer kan verwachten is geen antwoord gekomen. 

 

Ik betaal prima geld voor kpn thuis, heb een mooi kastje met zenders, maar geen TV om het op te kijken helaas. 

 

inmiddels ook een maand geleden dat mijn abonnement gestart is. 

Hoi @ziggzz . Dat is een bijzonder vervelende situatie. 

Ik begrijp dat mijn collega's dit voor jou aan het uitzoeken zijn? Is er al een update?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust.