Beantwoord

Blokjesbeeld bij opnames/uitzending gemist

• 20 november 2017
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken

Hallo...wanneer ik een opname afspeel of een gemiste uitzending bekijk heb ik vaker een blokjes beeld en is het bijna niet te doen om iets te bekijken. Iemand enig idee???

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Marcia_ 17 december 2017, 13:29

Bedankt voor je bericht! Ik zie dat je twee redelijk nieuwe ontvangers hebt, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Je geeft aan dat je ze bekabeld aangesloten hebt, heb je de mogelijkheid om de kabels eens om te wisselen? Ik ben benieuwd of je er dan nog last van hebt. Ook ben ik benieuwd of je beide ontvangers al eens een fabrieksreset hebt gegeven. Als dat ook niet werkt, dan wil ik graag een monteur bij je langs laten komen. Wil je het me dan laten weten? Dan stuur ik je een privébericht met meer informatie daarover.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Hoi Tita,

Dat is het laatste waar je op zit te wachten als je een opgenomen programma wilt volgen. Zo hoort het natuurlijk ook niet te werken. Ik help je hier graag mee.

Je vertelt dat het met Opnames en andere terugkijk-opties erg stoort. Hoe gaat het met normaal televisie kijken? Ik ben ook benieuwd hoe jouw iTV ontvanger is aangesloten op je Experia Box. Dit kan op twee manieren. Met een draadloze adapter in je stopcontact of met een directe kabel tussen beide apparaten. Wil je me dit vertellen?

Ik hoor graag van je, dan gaan we op zoek naar een oplossing!

Hoi, met normaal tv kijken komt het nooit voor. De box is aangesloten met een kabel. Sorry voor mijn late reactie. Gr. Anita
Reputatie 7
Badge +28
Beste @Tita1968, ik neem het even van mijn collega Burhan over. Goed om te lezen dat je er bij live televisie kijken geen last van hebt. Reageer je op mijn privébericht ? Dan wil ik graag ook hier je gegevens even controleren.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je bericht! Ik zie dat je twee redelijk nieuwe ontvangers hebt, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Je geeft aan dat je ze bekabeld aangesloten hebt, heb je de mogelijkheid om de kabels eens om te wisselen? Ik ben benieuwd of je er dan nog last van hebt. Ook ben ik benieuwd of je beide ontvangers al eens een fabrieksreset hebt gegeven. Als dat ook niet werkt, dan wil ik graag een monteur bij je langs laten komen. Wil je het me dan laten weten? Dan stuur ik je een privébericht met meer informatie daarover.
Reputatie 7
Badge +28
Heb je nog tijd gehad om naar mijn privébericht te kijken? Laat het maar weten als ik nog iets moet doen.
Hallo, ik heb alles gedaan en nu idd geen last meer. Mocht het nog eens voorkomen dan laat ik het weten. Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +28
Fijn om dat te lezen! Ik hoop aangaande dit onderwerp niets meer van je te lezen, maar je blijft van harte welkom op ons forum! 🙂

Reageer