Beantwoord

Blokkerig beeld tv. Geen storing bekend

  • 4 March 2021
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Reputatie 2

Goei'n dag kpn, 

Wat is het toch nog steeds een bende!!!

Weer eens blokken blokken blokken en ja hoor geen storing bij jullie, laat me niet lachen.

Wat is er nu weer aan de hand??

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door astrajohny 6 March 2021, 18:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Johnny, dat is inderdaad geen fijn beeld. Heb je hier op dit moment nog steeds last van? En heb je dit dan op alle zenders en bij alle manieren van kijken (live, Terugkijken, opnames), of op specifieke zenders/specifieke manieren van kijken? 

Reputatie 2

Hoi Erik,

Heb in de tussentijd contact gehad met klantenservice en kpnwebcare.

Uiteindelijk maar een frisse start gemaakt op de ontvanger en ontvanger van boven en beneden omgewisseld om te kijken hoe of dat zich gaat ontwikkelen.

Na de frisse start loopt hij weer een tijdje redelijk goed tot dat ontvanger weer overbelast raakt en problemen geeft!!

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen dat het voor nu weer in orde is, Johnny. Als het weer voorkomt, wil je het hier dan melden? Ik weet niet of ik er dan een permanente oplossing voor heb/kan vinden, maar dan kunnen we in ieder geval proberen om de onderliggende oorzaak te vinden en te verhelpen :)

Reputatie 2

Hoi Eric,

Ff een korte update over de Problemen die ik ondervond en op den duur zeker weer zal ondervinden, door de kpn, op de tv. 

Ik heb de laatste dagen van diverse mensen in en rond denekamp, en ver daarbuiten lees ik ook, dat die dezelfde klachten ondervinden op de tv!!

Nu doen we allemaal braaf mee met jullie (goed bedoelde) adviezen en zgn oplossingen!!

Maar uit alles blijkt toch wel heel duidelijk dat het Probleem van kpn komt, en dat weten jullie drommels goed, en wij de klanten er mee opgezadeld zitten!! Tot ergenis toe!

Reputatie 7
Badge +30

Dat valt, gebaseerd op één foto niet met zekerheid te zeggen. Beeldverstoring kan veel verschillende oorzaken hebben. En zonder meer informatie vanuit jou over wat je precies ervaart en hoe jouw thuisnetwerk eruit ziet, kunnen we daar nog geen conclusie over trekken. Aangezien jij aangaf dat het nu weer in orde is (was?) heb ik het voor nu laten liggen. Maar, precies zoals ik al zei: als het wel terugkomt, geef het aan. Want dan kunnen we verder gaan kijken naar wat hier de oorzaak is, en hoe dat verholpen kan worden.

In dat geval heb ik dan dus wel meer informatie nodig. En dat zijn dingen als:

  • welke zender(s) heb je dit op?
  • heb je dit alleen bij live tv kijken of ook bij Opnames / Terugkijken / On Demand?
  • wanneer op de dag ervaar je dit vooral?
  • welke tv ontvanger(s) heb je, en ervaar je dit op allemaal bij meerdere?
  • als je meerdere hebt, en je ervaart het op één, wat gebeurt er als je de ontvanger omwisselt (gaat het mee met de ontvanger of blijft het op dezelfde plek)?
  • hoe zijn de tv ontvangers aangesloten op de Experia Box?