Beantwoord

Bluetooth afstandbediening Arris 5202

  • 12 August 2020
  • 3 reacties
  • 172 keer bekeken

In de woonkamer wil ik beide afstandsbedieningen koppelen aan de ontvanger. Doet de ene het wel, dan weigert de andere. De koppeling met tv blijft het gewoon doen. Is dit probleem te verhelpen of kan de 5202 maar een afstandsbediening tegelijk aan?

icon

Beste antwoord door PeterG 13 August 2020, 00:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Via bluetooth (BT, radiografisch) kan er maar één afst.bed. per ontvanger gekoppeld worden. Waarom 2?

Voor de tv bediening is het IR (InfraRood, via rood licht), dus dan maakt het niet uit.

Een tweede afstandsbediening is handig, omdat het kastje achter een deurtje uit het zicht ligt. Mijn vrouw en ik kunnen dan beiden het kastje bedienen met Bluetooth. 

Is dit probleem technisch oplosbaar.?

Zitten jullie zo ver uit elkaar? Hier ook met twee (momenteel). De ab ligt gewoon tussen ons in.

Met de 5202 is het BT en dan is er één ab te gebruiken.

De ab voor de 5202 werkt radiografisch (via BT). Daardoor kan je 5202 in een dicht kastje. Maar er kan dus maar één ab gekoppeld worden.

Is dit probleem technisch oplosbaar.?

Dichter bij elkaar gaan zitten en de ab tussen je in leggen.

Voor het wijzigen van het volume kan natuurlijk ook de ab van het televisietoestel gebruikt.

 

Je hebt overigens 2 ab’s voor de 5202 vermeld je? Hoe dan? Dan heb je ook 2 X Arris 5202 en zul je elke ab voor een ontvanger nodig hebben. Een ab kan maar aan één gekoppeld zijn.