Beantwoord

Bose 15 - CBLSAT code ontvanger Arcadyan van KPN

Alle apparatuur werkt op de Solo afstandsbediening van Bose.
Ik zoek alleen nog de CBLSAT code van KPN om de ontvanger Arcadyan HMB2260 aan/uit te kunnen doen.
icon

Beste antwoord door Paul_ 13 augustus 2016, 10:22

Te gek Peter! Goede vondst!

Ik hoop dat het hiermee lukt Rinus :)

Beste,

Dit werkt wel. Ik heb er alleen ook echt naar moeten zoeken. Je moet de code van KPN nemen uit de code gids van Bose (4714) en dan doe je wat er in het boekje staat. Dit is niet de goede code maar vervolgens moet je het boekje volgen en met de + (Volume knop AB Bose) naar boven en elke keer daarna op Guide drukken. Dan zie je volgens mij na 2 keer dit gedaan te hebben je KPN VIP 1963 knipperen en dan werkt alles. Van menu tot pijltjes, cijfers, aan en uit etc.

Succes in elk geval!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi @m.jansen-67, welkom op het forum!

Als ik die code had zou ik 'm gelijk geven maar helaas is die code bij ons niet bekend. Hij staat ook niet in het bijgeleverde boekje van de Solo?
Ik heb de handleiding ook bekeken. Daar staat iets in over een 'codescanner' op pagina 23/24. Heb je dat al geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +23

Beste,

Dit werkt wel. Ik heb er alleen ook echt naar moeten zoeken. Je moet de code van KPN nemen uit de code gids van Bose (4714) en dan doe je wat er in het boekje staat. Dit is niet de goede code maar vervolgens moet je het boekje volgen en met de + (Volume knop AB Bose) naar boven en elke keer daarna op Guide drukken. Dan zie je volgens mij na 2 keer dit gedaan te hebben je KPN VIP 1963 knipperen en dan werkt alles. Van menu tot pijltjes, cijfers, aan en uit etc.

Succes in elk geval!

Reputatie 7
Badge +23
Mooi zo! Fijn dat je het laat weten. Hebben anderen er wellicht ook wat aan!

Als je in de toekomst nog vragen hebt ben je welkom 🙂
Reputatie 7
Kijk eens of er codes vermeld staan of te vinden zijn voor Motorola 1960, 1963 of 1853 😉 (zijn gelijk)
Reputatie 7
m.jansen-67 schreef:

Bedankt voor je reactie, bovenstaande geprobeerd, ook codescanner, is niet gelukt.
M.vr.gr.
Rinus

Hier staat hoe het wel kan werken:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/afstandsbediening-bose-solo-15-koppelen-motorola-vip-1963-305876
Bedankt voor je reactie, bovenstaande geprobeerd, ook codescanner, is niet gelukt.
M.vr.gr.
Rinus
Het werkt,
Precies zoals je het hebt omschreven, heb ik het gedaan en kan nu alle apparaten met de Bose AB bedienen.

Nogmaals bedankt.
Gr,
Rinus
Paul_ schreef:

Verschillende suggesties gekregen, dit is de enigste goede.

Beste,

Succes in elk geval!

Reageer