Beantwoord

Bose soundboard 700 koppelen aan de KPN ontvanger

  • 17 October 2021
  • 3 reacties
  • 265 keer bekeken

Hallo,

ik heb een Bose soundboard 700 en een KPN MODUM  TYPE: ARRIS- VIP2952 
ik kan met de Bose 700 afstandbediening de TV wel aanzetten maar niet van zender wisselen 

 Volgens BOSE komt dit dat de Afstandsbediening  van de BOSE 700 op radio frequentie werkt en de modum werkt met Bleu tooth , weet iemand een oplossing voor dit probleem.
 Met vriendelijke groet De Golfer 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 October 2021, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @De Golfer , de Arris 2952 is een tv-decoder en geen modem.

Je kunt wel de afstandsbediening van de tv-decoder koppelen aan andere apparaten, maar je kunt geen vreemde afstandsbedieningen koppelen aan de tv-decoder van KPN.

Dat wordt niet door KPN ondersteund.

 

Jan D, Bedankt voor je antwoord, dus het is niet zo, zoals Bose zegt, dat de KPN op bluetooth signaal werkt en Bose op Radio frequentie. 
Jammer nu heb ik voor channel keuze en de Gids info toch de KPN afstandbediening nodig.

 

Hallo @De Golfer , de Arris 2952 is een tv-decoder en geen modem.

Je kunt wel de afstandsbediening van de tv-decoder koppelen aan andere apparaten, maar je kunt geen vreemde afstandsbedieningen koppelen aan de tv-decoder van KPN.

Dat wordt niet door KPN ondersteund.

 

Waarom niet?

Ik bedien de kpn tv ontvanger (vip5202) gewoon met de Sony afstandsbediening van de Sony smart TV 

Op de slaapkamer gebruik ik een Logitech harmony afstandsbediening met hub

Ik heb geen (witte) kpn afstandsbedieningen nodig

In mijn geval 

@De Golfer heb je bij de bose als merk kpn geprobeerd 

Let wel op dat de kpn ontvanger met infrarood werkt (zicht op de ontvanger)