Beantwoord

Bug || 4K ontvanger || Arris VIP 5202

  • 31 October 2019
  • 3 reacties
  • 201 keer bekeken

Avond,

Sinds 2 weken in bezit van de nieuwe 4k kastjes, tot vandaag geen issues. 
De ontvanger reageert op een bepaalde input, want we zien plots op tv dat de cijfer 1 wordt ‘ingetoetst’ zoals je dat normaal ziet als je switch naar een ander kanaal. Dit terwijl niemand de afstandsbediening gebruikt. Dit gebeurt herhaaldelijk een paar min. 

Wat heb ik gedaan:
Batterijen uit de afstandsbediening: geen resultaat.
4k ontvanger herstart: geen resultaat.
afstandsbediening van 2e ontvanger gecontroleerd, kastje reageert niet op de input ( als verwacht ).

Nu naar enkele minuten is het gestopt en gebeurt het niet meer. Ik kan het niet reproduceren.

Wellicht iemand die dit euvel ook heeft?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 November 2019, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi samurize, welkom op het forum. 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet zo 1,2,3 kan verklaren. Welke ontvangers heb je precies? En is het sinds het posten van dit bericht nog voorgekomen? 

Reputatie 7
Badge +24

Samurize, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Reputatie 2
Badge

@Alex_P 

Zo ik een ander kastje kunnen krijgen ik heb een Philips tv en elke keer als ik me kastje aan zet via HDMI krijg ik sneeuw te zien en als ik de HDMI kabel er uit haal en weer opnieuw in de tv stop doet hij het weer zet ik mijn tv uit en dan het kastje ook aan heb ik weer sneeuw is er geen ander 4 k kastje met goede software alvast bedankt voor u antwoord