Vraag

Bugfix software 4K ontvangers (HDMI beeld/geluid issues) droevig

• 9 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Hallo,
Vorige maand kreeg ik het verzoek om een topic te starten over dit onderwerp en voor de 4e keer mijn problemen, aansluitgegevens etc. te vermelden. Het lijkt erop dat het een nieuwe zet is van KPN Forum om dat ze geen oplossing hebben voor onze problemen. Waarom moet iemand die sinds juli 2017 problemen ondervind en hierover veel heeft gecorrespondeerd nu wederom allen hier neer zetten????? KPN zorg voor een software matige oplossing en stop met het bedelen om gegevens die je allang hebt!! In hun laatste verzoek geeft men zelf aan dat ze alle gegevens al hebben, waarom dan nu weer??? En waarom een topic starten over een probleem dat al meer dan een jaar loopt bij zeer veel abonnee's.
KPN stop met pappen en nat houden en los dit op..............of kunnen we beter naar een andere aanbieder gaan????

Ben benieuwd naar de reacties,
Tonny

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Tonny, frustrerend dat je nog zoveel last hebt van storingen op de 4k ontvangers. Ik heb je vorige berichten teruggelezen. Ik denk dat je het laatste bericht van Erik misschien wat anders hebt geïnterpreteerd dan hij heeft bedoeld. Het centrale topic over de bugfix-update was afgerond, de update heeft voor een groot deel van de klanten de problemen verholpen en is samengevoegd met de normale updates. Om die reden is het handiger een nieuw topic te starten, zodat we ons kunnen focussen op het probleem dat jij ervaart.

Ik vind het wel opmerkelijk dat je met drie verschillende TV's problemen ervaart en dat je aangeeft dit probleem ook van anderen te horen. Ik ben benieuwd, heeft hier al eens een monteur naar gekeken? Misschien is dat een goede vervolgstap, zodat we duidelijk krijgen of er een andere oorzaak is van deze problemen. Ik heb jouw adresgegevens nog niet achterhaald, kun je die toevoegen aan je profiel en een bericht sturen als dat is gebeurd?
Profiel is aangepast. De gehele infrastructuur binnenshuis is aangelegd door een medewerker van KPN !!
(dit omdat bij oplevering na verhuizing de infra zo slecht was dat KPN geheel kostenloos hoofdaansluiting vanaf centrale (buiten) heeft vervangen en binnen alles opnieuw aangelegd) Een monteur is altijd welkom maar dan wel een die echt verstand van zaken heeft en weet hoe de werking van een receiver is. Het rechtstreeks aansluiten van tv-kastje op de diverse TV's is absoluut niet bespreekbaar omdat dit al door ondergetekende is uitgeprobeerd en het probleem niet oplost. Ik wacht gaarne op Uw reactie.

Reageer