Beantwoord

Button voor beeldvullend scherm werkt opeens niet meer

• 11 december 2018
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

hallo,

Ik kijk regelmatig KPN iTV online met Google Chrome op mijn Macbook Air.
Tot voor kort werkte alles perfect maar sinds een week of zo werkt 1 van de buttons in het itv scherm niet meer! De button voor beeldvullend scherm licht wel groen op maar als ik er op klik gebeurt er niets. De andere buttons REC en volume werken wel gewoon.

Heb Chrome er al af gegooid en opnieuw geinstalleerd, maar dat werkte niet.
Via Safari lukt het sowieso niet om Silverlight niet wordt ondersteund in Safari v12.

Ik kan natuurlijk nog een 3e browser op de pc installeren maar dat zal toch niet de bedoeling zijn?

groeten.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 13 december 2018, 16:23

Ha Joweki, welkom! Vervelend dat het niet goed werkt 😞. Kan je eens een screenshot o.i.d. plaatsen van wat je waar precies ziet? Gebruik je wel www.interactievetv.nl? En je hebt ook al eens je geschiedenis/cookies/cache etc. al eens verwijderd nadat je het voor het laatst gebruikt hebt? Ik gebruik ook Chrome en het duurt wel even, maar dan wordt 'ie wel groter.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ha Joweki, welkom! Vervelend dat het niet goed werkt 😞. Kan je eens een screenshot o.i.d. plaatsen van wat je waar precies ziet? Gebruik je wel www.interactievetv.nl? En je hebt ook al eens je geschiedenis/cookies/cache etc. al eens verwijderd nadat je het voor het laatst gebruikt hebt? Ik gebruik ook Chrome en het duurt wel even, maar dan wordt 'ie wel groter.
hallo Marcia, ik heb de andere website geprobeerd en nu werkt het weer! Blijkbaar gebruikte ik nog de oude website of zo...

bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +28
Helemaal top! Dank dat je het nog even liet weten 😉.

Reageer