cadeau KPN

• 30 oktober 2015
  • 9 reacties
  • 934 keer bekeken

Over een paar maanden zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd. Ze zijn niet zo van vakanties of dingen van huis.

Nu bedacht ik me het volgende:

Misschien leuk een abonnement op een sportzender voor Pa en een Pluspakket voor Ma als cadeau.

Ze hebben KPN Glas.

Lijkt me leuk. Echter, ik zoek me een ongeluk, maar kan niets vinden.

Iemand een idee.

Als het nog niet bestaat, misschien een idee om dit aan te bieden. Maakt het ook weer wat makkelijker voor Vader- en Moederdag, Kerst, en wie weet wat nog meer.

Een soort van pre-paid vorm op TV zenderpakketten.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18
spiepel schreef op 30 okt '15 om 16:14u
Over een paar maanden zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd. Ze zijn niet zo van vakanties of dingen van huis.

Nu bedacht ik me het volgende:

Misschien leuk een abonnement op een sportzender voor Pa en een Pluspakket voor Ma als cadeau.

Ze hebben KPN Glas.

Lijkt me leuk. Echter, ik zoek me een ongeluk, maar kan niets vinden.

Iemand een idee.

Als het nog niet bestaat, misschien een idee om dit aan te bieden. Maakt het ook weer wat makkelijker voor Vader- en Moederdag, Kerst, en wie weet wat nog meer.

Een soort van pre-paid vorm op TV zenderpakketten.

U kunt via de tv-ontvanger het Pluspakket aanzetten. En het is maandelijks opzegbaar. Dan betaalt u voor 1 maand voor het Pluspakket. Dat is 10 euro.

En voor uw vader Fox Sports.. Ik geloof dat ie 17,50 per maand kost. En dat ook voor 1 maand. Is dat in totaal voor 1 maand. Maar let op! U moet het wel zelf in de gaten houden wanneer de einddatum is voor 1 maand. U krijgt daar geen waarschuwing van KPN. Anders loopt het abonnement gewoon door. Maar zet u hem dan pas in de 2e maand deze 2 pakketten uit, dan betaald u alleen wat u gebruikt heeft in die 2e maand. En bij de volgende factuur wordt dat weer verrekend. Dat u dan weer wat geld terug krijgt. Als u via deze weg het nog niet weet, dan kunt u eventueel KPN Glas klantenservice bellen op: 0800-0404 (24/7 bereikbaar)

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Dennis, ik denk dat spiegel toch iets anders bedoeld. Hij wil het namelijk cadeau geven. In uw oplossing moet het bij pa en ma worden aangezet en komt het ook op de nota van pa en ma te staan. Dan kun je het bedrag wel terug storten maar dat is natuurlijk niet zo leuk. Ik heb ook gekeken, maar zo'n cadeau kent KPN niet, dus inderdaad een goed idee om dit te introduceren, net als bij een tijdschrift/krant mogelijk is.

Koos2 schreef op 31 okt '15 om 08:18u
Hallo Dennis, ik denk dat spiegel toch iets anders bedoeld. Hij wil het namelijk cadeau geven. In uw oplossing moet het bij pa en ma worden aangezet en komt het ook op de nota van pa en ma te staan. Dan kun je het bedrag wel terug storten maar dat is natuurlijk niet zo leuk. Ik heb ook gekeken, maar zo'n cadeau kent KPN niet, dus inderdaad een goed idee om dit te introduceren, net als bij een tijdschrift/krant mogelijk is.

Dit is exact wat ik bedoel. 

Bedankt voor je reaktie, maar dit is niet wat ik zoek. Als cadeau een declaratie.....nee.

Badge
KPN dit is zeker een goed idee!

Reputatie 7
Badge +27
Wat een leuk idee voor je ouders' trouwdag, spiepel! 

We hebben helaas geen ingerichte mogelijkheid om dergelijke cadeaus te geven. Ik neem het in ieder geval wel mee als feedback, misschien dat we dit in de toekomst dan toch nog eens mogelijk kunnen maken.

Ik stuur je ook nog even een privébericht, we hebben weliswaar geen officiële mogelijkheid hiervoor, maar misschien kunnen we er toch een mouw aan passen. Dan heb ik echter even wat gegevens nodig, dus als je zou willen reageren op het privébericht ga ik voor je kijken.

Reputatie 1
Is er nog beweging bij KPN om dit mogelijk te maken ? (= extra omzet !!)
Reputatie 7
Badge +24
In het systeem is zoiets niet standaard in te bouwen helaas. Wil je iets specifieks doen @KopjeKoffie? Dan denk ik met je mee!
Reputatie 1
Dat is wel heel toevallig. Krijg vandaag een mail:

EXCLUSIEF voor KPN interactieve TV-klanten! Heb je interactieve TV bij KPN? Kijk dan live voetbal met FOX Sports Eredivisie. Voor maar 500 Air Miles kijk je alle live wedstrijden uit o.a. de Eredivisie, Jupiler League en KNVB bekertoernooi. Dat zijn 3 FOX Sports kanalen vol met voetbal voor je interactieve TV.

Ben je geen TV-klant bij KPN? Klik dan hier
Heb je al FOX Sports Eredivisie bij KPN? Klik dan hier

En je kunt deze ook zelfs cadeau doen.

Er zijn hier paranormale krachten aan het werk 😉
Reputatie 7
Badge +24
Kijk eens aan! 😃 Die komt precies op het juiste moment. Aan wie ga je dit cadeau doen @KopjeKoffie? 😉

Reageer