Beantwoord

Casten van NPO radio 2 naar televisie

  • 29 January 2020
  • 9 reacties
  • 1325 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Wie kan mij verder helpen, ik cast regelmatig via de nporadio2 app naar mijn Samsung tv.

Ik kijk en luisterd dan naar nporadio2 op de tv, maar sinds begin januari krijg ik wel geluid maar geen beeld, als ik stop met casten naar de tv heb ik op de smartphone of tablet wel beeld en geluid, het is altijd goed gegaan, maar nu niet meer, heeft iemand anders  hier ook last van en is er iemand met een oplossing?

icon

Beste antwoord door Tycha 30 January 2020, 23:21

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @danny47 

 

Heb je de NPOradio2  app al eens upgedate?

In de Playstore /Appstore

Kijk gelijk ook even naar een update voor de ITV App

en Google Chrome 😀

Reputatie 2
Badge

Hartelijk voor je reactie, ik heb de updates uitgevoerd, maar helaas nog steeds geen beeld, wel geluid, het casten met andere apps, zoals Netflix en YouTube gaat wel goed, zou het dan aan de app van nporadio2 liggen? 

Reputatie 5
Badge +5

Net met mijn iPad geprobeerd en dat gaat goed. Met mijn Samsung telefoon lukt het niet.

Reputatie 2
Badge

Dus je heb beeld en geluid op je tv van nporadio2?

Reputatie 7
Badge +11

Het ligt waarschijnlijk aan de app,lees de reviews maar eens in de Playstore.

Reputatie 2
Badge

Oke, bedankt voor je reacties

Reputatie 7
Badge +11

Graag gedaan 😀

Reputatie 7
Badge +21

Hi @danny47, bedankt voor jouw bericht!

De recensies die ik inderdaad lees zijn niet heel positief. Maar ik zie hierboven ook dat het met een iPad wel werkt.. Op mijn Huawei toestel heb ik ook geen beeld maar wel geluid.. Het lijkt me dan iets wat met de app te maken heeft inderdaad :disappointed_relieved: 

Reputatie 2
Badge

Ja zal inderdaad aan de app liggen, ondanks de app vorig jaar nog prima werkte, maar ineens niet meer, ondanks nieuwste update, ook al een aantal keer nporadio2 gemaild, maar die reageren niet helaas

Reageer