Centraal discussie topic n.a.v. Onderzoek HD op 1

• 12 mei 2015
  • 56 reacties
  • 1857 keer bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Reputatie 7
Badge +18
wjb schreef:
Nee, HD-"Glas" moet op 1!!!, of eigenlijk de best mogelijke moet op 1!!!

Wel benieuwd wat in die bespreking afgelopen week aan de orde is geweest. (Hugo?)

HD-Glas en HD moet op 1!!! Zo beter dan? Grrr!!!! :@ :D Ik heb geen glas, maar wil het wel op 1!!! :p :D hahaha!

Reputatie 7
Badge +13
Bij glasvezel komt HD glas (nu 661 etc) op 1 etc.

Bij VDL komt HD (nu 701 etc) op 1 etc.

Bij ADSL of te lage snelheid SD, blijf de SD NED 1 etc. op 1 etc.

Zo gaat het straks worden.

Hopelijk in de toekomst bij snelle VDL hoop ik dat ook daar de HD glas beschikbaar komt.

Wanneer, ik weet het helaas niet.

Hopelijk komt Hugo daar snel op terug.

Reputatie 1
Deze week kreeg de ITV box een update, dus ik had de stille hoop dat wellicht de HD glas zenders op 1, 2, 3 etc zouden staan.... Helaas nog niet. Kan iemand van KPN aangeven hoe het er mee staat?
Reputatie 7
Badge +18
jurjen_g schreef:
Deze week kreeg de ITV box een update, dus ik had de stille hoop dat wellicht de HD glas zenders op 1, 2, 3 etc zouden staan.... Helaas nog niet. Kan iemand van KPN aangeven hoe het er mee staat?
, op deze TOPIC je het lezen wat er over bekend is...

Giant2000 schreef op 12 mei '15 om 15:39u

Als alle klanten HD konden ontvangen dan was het probleem er niet.

En als je nou zelf een zenderlijst kan samenstellen, en je eigen volgorde kan bepalen?

Nu krijg je bijv: 11 Comedy central

42 NPO Humor TV

701 NPO 1 HD

702 NPO 2 HD

enz.

Het probleem is ook opgelost als je zelf de volgorde kan bepalen. Dan maak je een lijst waarin je alle zenders zet die je gebruikt, op een voor jou fijne volgorde. Bijv: 1. (701) NPO 1 HD

2. (702) NPO 2 HD

3. (703) NPO 3 HD

.............

14. (42) NPO Humor

15. (11) Comedy Central

enz.

Als je lijst normaal genummerd kan worden, van 1 tot bijv. 32, dan kun je tenminste ook makkelijker rechtstreeks naar een zender gaan. Nu moet je ook nog eens weten dat NPO Humor op 42 zit. Dat is niet handig. 

Ik ben net over van Ziggo, en daar werkt het wel zo. Ik had een lijst, en die kon in mijn eigen volgorde, en gewoon vanaf nummer 1 tot ik geloof 25. Ik kon zappen, maar ook meteen naar een zender gaan, omdat ik geen lastige nummers boven de 100 moest onthouden.

Ik ben tevreden over KPN, maar als ze dit zouden aanpakken, dan zou ik dat geweldig vinden. Ik baal nu toch wel van het huidige systeem.

Reputatie 3
Bump. 

We zijn inmiddels weer grofweg een kwartaaltje verder. Is er al nieuws in deze?

Vol verwachting klopt mijn hart....

Reageer