Vraag

Chromecast.

• 10 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 491 keer bekeken

Vorig jaar, mijn zoon heeft een alles in 1 pakket van Ziggo incl. voetbal, kon ik met een op mijn tablet geïnstalleerde Ziggo app via het account van mijn zoon gewoon voetbal streamen naar mijn tv.

Waarom kan dit niet meer?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Wat is de vraag precies? De KPN iTV app ondersteunt op dit moment nog geen Chromecast. Voor vragen over de Ziggo app kan je je beter wenden tot Ziggo.
Hallo Robin,
Ik heb zelf een alles in 1 pakket van KPN, en zo heeft mijn zoon een alles in 1 pakket van Ziggo, wat ik eerder al aangaf was dat ik thuis op mijn tablet de Ziggo-go app geïnstalleerd heb waarmee ik vervolgens met de account van mijn zoon voetbal kon streamen met behulp van een Chromecast dongel via een HDMI poort op mijn tv.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ah. Ja dat doe ik thuis ook en daar heb ik geen problemen mee. Kan je nog wel andere dingen casten naar je Chromecast?
Hallo Robin,

Ja, dat gaat wel alleen geen sport zenders.

Groetjes Ad.
Reputatie 7
Badge +30
Sorry, andere zenders kunnen wel? Of alleen andere apps?

Robin
Hallo Robin,

Zit je soms om aandacht verlegen?

Het lijkt mij dat mijn vraag wel duidelijk is, dus als je mij geen oplossing kunt bieden dan heb ik liever niet dat je reageert.

Groetjes Ad.
Reputatie 7
Dus jij kan in de Ziggo app wel zenders casten naar jouw Chromecast, maar niet de sport zenders?
Begrijp ik dat zo goed?
Reputatie 7
Badge +30
Het leek mij een hele duidelijke vraag. Dit bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag daarvoor maar dat was misschien niet helemaal duidelijk.

Wel is het belangrijk of je alleen problemen hebt met sommige zenders in de app, of met die app in het algemeen.

Reageer