Beantwoord

Chromecast iTV app streamen

  • 10 June 2019
  • 14 reacties
  • 1525 keer bekeken

Reputatie 1
ik heb thuis een Chromecast waarmee je kan Streamen naar je TV O.A. YouTube maar mijn vraag is kan het ook via ITV App van KPN zodat je films kan Streamen omdat op de ITV App meer en andere films opstaan als via de ontvanger ik hoop dat iemand dat weet dank je wel.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 June 2019, 18:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Ja, ook met de iTV app kan je casten naar een Chromecast.

Reputatie 1
dank je voor je bericht maar omdat er geen Icoontje rechts boven staat waarmee je het kan Streamen.
Wil je het vanaf een laptop doen? Dat wordt alleen ondersteund bij gebruik van Google Chrome.
Reputatie 7
dank je voor je bericht maar omdat er geen Icoontje rechts boven staat waarmee je het kan Streamen.
Wat is het merk en type van het apparaat waar je de iTV app op gebruikt?
Zie je de Chromecast wel in Google Home.
Is de Chromecast op hetzelfde netwerk aangesloten als dat apparaat?
Reputatie 1
Vanaf een laptop ik heb een Windows 10 en ik heb een Chromebook.
Reputatie 7
Vanaf een laptop ik heb een Windows 10 en ik heb een Chromebook.
Dus je gebruik niet de iTV app maar de website?
Vanaf een laptop ik heb een Windows 10

Wil je het vanaf een laptop doen? Dat wordt alleen ondersteund bij gebruik van Google Chrome.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Jolanda. Zoals de heren hierboven al aangeven kan je inderdaad casten vanaf de iTV app, en vanaf de iTV website als je Google Chrome gebruikt (rechterklik in de player, en kies voor 'cast'). Maar het aanbod tussen de tv-ontvanger en de iTV app is hetzelfde. Je hoeft dus niet te casten als dat voor jou de reden is... Wellicht is de film/serie die je zoekt wat lastig te vinden via de tv-ontvanger?
Reputatie 7
Badge +25
We hebben niets meer van je gehoord @Jolanda. dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders weet je ons te vinden!
Reputatie 1
Nee dus het werk op Google Chrome dan zal ik daar op de App instaleren dan moet het lukken volgens jullie ik ga het proberen dan horen jullie het wel.
Reputatie 7
Op Google Chrome installeer je geen app maar ga je in de browser (Chrome) naar https://interactievetv.nl
Reputatie 1
Ja daar ben ik net geweest en dan kan je het instaleren via Google play of Apple staat op die site.
Reputatie 7
Wat voor een apparaat gebruik je dan?
Blijkbaar geen Chromebook terwijl je dat wel zei?
Reputatie 1
Ik heb een chroombook en een gewone Wimdows 10.