Beantwoord

Chromecast vraagt steeds om pincode

  • 8 July 2019
  • 4 reacties
  • 1192 keer bekeken

Hallo, bij ons werkt het ook nog steeds niet. Vorige week heeft hij het 1 x gedaan. S avonds wou ik weer kijken en weer moest ik een pincode invoeren. Erg vervelend 😒. ik heb dit sinds ik een nieuwe modem heb gekregen de v10

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 July 2019, 09:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Mak16, welkom! Het is me nu niet helemaal duidelijk waar je tegenaan loopt. Wanneer vraagt de chromecast om de pincode? Wil je in ieder geval eens proberen om de betaalcode opnieuw in te stellen door onderstaande door te voeren?

Het klinkt alsof (de pincode van) Kinderslot van de klant geblokkeerd is. Dat kun je opheffen door de betaalcode op de tv-ontvanger opnieuw in te stellen. Hierna kan het tot 20 minuten duren voordat je nieuwe pincode gesynchroniseerd is met de iTV app. Mocht je voor die tijd al proberen om je nieuwe code in te voeren, loop je het risico dat je hem weer (opnieuw) blokkeert.

Ik hoor graag van je of 'ie er dan nog steeds om vraagt.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Is het opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.
Het is me nu wel gelukt.
Maar als ik beneden bij het telfort kastje weer op kinderslot zet dan pakt hij hem boven weer niet op de app via de chromecast.
Reputatie 7
Badge +30
Dus even dat ik het helder heb: je hebt de betaalcode opnieuw ingesteld en vervolgens 20 minuten of langer gewacht met het invullen van de nieuwe code? Op het moment dat je het kinderslot eraf haalt, werkt de app via Chromecast gewoon goed en zodra je het kinderslot er weer op zet, dan loop je er weer tegenaan dat het niet werkt?

Maar begrijp ik ook goed dat je Telfort klant bent? In dat geval zou je je vraag even op hun forum moeten stellen. Als je een linkje naar dit topic zet, dan weten ze al een beetje wat er speelt. Zij kunnen het dan intern uit laten zoeken aan de hand van jouw gegevens. Ik kan die niet in het systeem opzoeken, omdat wij alleen KPN gegevens in mogen zien.