Beantwoord

CNN tijd klopt niet

  • 8 January 2019
  • 9 reacties
  • 202 keer bekeken

CNN tijden klopt niet zoals mijn vorige deelnemer melden.

Peter
icon

Beste antwoord door kuipie 12 January 2019, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @kuipie! Zou je iets meer uitleg kunnen geven over wat er aan de hand is? Hebben we het over interactieve tv? Wat klopt er niet aan de tijden, en waar zie je dat staan?
Paul

Ik heb het over itv cnn en b.v. bbc first en nog een paar zenders scheelt het een uur .
Ook op de computor scheelt het een uur.
Het is geen wereldproblemen maar het klopt niet.
Nog een vraag op de nieuwe digitenne kan je geen programma meer aan klikken die op de juiste tijd naar het programma overschakelt
wat ik zeer onhandig vind, word dat nog veranderd?
Reputatie 7
Badge +25
Zou je me heel specifiek kunnen zeggen wat er niet klopt? Dus loopt de gids bijvoorbeeld een uur achter (of voor) op de daadwerkelijke programmering? Of hebben we het niet over de gids? En dus CNN, BBC First, en welke nog meer? Sorry dat ik zoveel vragen stel maar als ik dit ga melden bij de technische dienst, moet het zo duidelijk mogelijk.

Je vraag over Digitenne moet ik even navragen. Kom ik op terug!
Paul

Op dit moment loopt alleen cnn een uur voor.

Peet
Hier met BBC First geen problemen met opnemen. EPG klopt dus gewoon.

De oude Digitenne ontvangers ondersteunden nog opnemen met een losse vhs of dvd recorder. De nieuwe doen dat niet meer. Derhalve is timerinstelling verdwenen.

De optie "herinnering" zoals bij I-TV, wat met timerinstelling Digitenne hetzelfde effect had, bestaat bij Digitenne niet. Digitenne is héél basic geworden. Afgezien van dan de HD uitzendingen. Handig om erbij te hebben maar verder ...
Bedankt

Ik was er al bang voor.

Peter
Reputatie 7
Badge +25
Hoi! Misschien is het probleem met CNN inmiddels opgelost Peter(s)?

Net even getest (via de iTV app). Inside Africa (wat een half uur duurt) stond in de gids, en was ook daadwerkelijk op tv. Zie de bijlagen voor de screenshots. Zou(den) jij/jullie eens willen kijken? Als ik iets over het hoofd zie, laat het dan vooral weten.

Persoonlijk gebruik ik de 'herinnering optie' bij iTV regelmatig. Ik zal toch eens voor de zekerheid navragen of daar aan is gedacht. Kom ik dus op terug!
Paul

Bedankt cnn loopt weer volgens de gids

Bedankt

Peter
Reputatie 7
Badge +25
Mooi zo! Ik heb niets gedaan maar opgelost is opgelost. :)

Wat betreft de herinneringen optie voor Digitenne: dit staat vooralsnog niet op de planning. M'n collega (die over DVB-T2 gaat) zal het als voorstel indienen om te kijken naar de (technische) mogelijkheden hiervan. Ik kan niet beloven dat die optie er komt, maar de wens is in ieder geval bekend bij de juiste mensen.

Als er nog eens vragen zijn, dan weet je ons te vinden.