Beantwoord

coax kabel naast iptv

• 4 februari 2016
  • 7 reacties
  • 689 keer bekeken

Ik denk erover om interactieve tv te gaan gebruiken, maar omdat mijn huis nog niet op glasvezel is aangesloten kan ik slechts 2 tv's aansluiten.

Kan ik nu gewoon via de coax aansluiting in de meterkast analoge tv (UPC) blijven gebruiken voor de overige tv's?

Ik heb begrepen dat de interactieve tv gebruik maakt van de telefoon/internet aansluiting.

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 4 februari 2016, 17:30

Goedemiddag ,

Ja dat kan, als u gewoon uw abonnement van Ziggo (UPC) blijft behouden, dan kan dit.

Om te weten wat u aan internetsnelheid kan hebben, dan kunt u hier uw postcodecheck doen.

Laat maar even weten of u VDSL of Bonding kan krijgen op uw adres.

P.S. i.v.m. privacy niet uw postcode erbij plaatsen als u uw internetsnelheid hier plaatst.

Ik wil alleen weten wat u aan internetsnelheid kan halen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag ,

Ja dat kan, als u gewoon uw abonnement van Ziggo (UPC) blijft behouden, dan kan dit.

Om te weten wat u aan internetsnelheid kan hebben, dan kunt u hier uw postcodecheck doen.

P.S. i.v.m. privacy niet uw postcode erbij plaatsen als u uw internetsnelheid hier plaatst.

DennisDatema68 schreef op 4 feb '16 om 17:30u
Goedemiddag @RobvanOosten,

Dank voor de snelle reactie

Ik lees:

internet 20 Mbit/s

iTV 2HD

ADSL 2+  14 Mbit/s

VDSL  20 Mbit/s

Bonding: -

Reputatie 7
Badge +30
Om eerlijk te zijn zou ik met die snelheid lekker bij Ziggo blijven
Reputatie 7
Badge +18

RobvanOosten schreef op 4 feb '16 om 17:36u

DennisDatema68 schreef op 4 feb '16 om 17:30u

Goedemiddag @RobvanOosten,

Ik lees:

internet 20 Mbit/s

iTV 2HD

ADSL 2+  14 Mbit/s

VDSL  20 Mbit/s

Bedankt voor de uitslag, zegt het al. Dat was ook mijn insteek. Als u op VDSL van 20 Mbit/s gaat dan is het wel heel krap!

1 HD verbruikt 8 à 9 Mbit/s. Dus 2x HD (2 ontvangers) = 16 à 18 Mbit/s. dan zou u voor internet 4 à 2 Mbit/s over houden. En u zit nu bij Ziggo. En dan is het als goed is bij Ziggo 120 Mbit/s.

Helaas voor KPN, maar dan zou ik als ik "u" was bij Ziggo blijven. :)

DennisDatema68 schreef op 4 feb '16 om 17:45u
RobvanOosten schreef op 4 feb '16 om 17:36uDennisDatema68 schreef op 4 feb '16 om 17:30uGoedemiddag @RobvanOosten,

Ik lees:

internet 20 Mbit/s

iTV 2HD

ADSL 2+  14 Mbit/s

VDSL  20 Mbit/s

Bedankt voor de uitslag, @RobinFlikkema zegt het al. Dat was ook mijn insteek. Als u op VDSL van 20 Mbit/s gaat dan is het wel heel krap!

1 HD verbruikt 8 à 9 Mbit/s. Dus 2x HD (2 ontvangers) = 16 à 18 Mbit/s. dan zou u voor internet 4 à 2 Mbit/s over houden. En u zit nu bij Ziggo. En dan is het als goed is bij Ziggo 120 Mbit/s.

Helaas voor KPN, maar dan zou ik als ik "u" was bij Ziggo blijven. Smiley Vrolijk

Maar op mijn huisadres komt maar 20 Mbit binnen (buitengebied)

Reputatie 7
Badge +31

RobvanOosten schreef op 4 feb '16 om 18:31u

Maar op mijn huisadres komt maar 20 Mbit binnen (buitengebied)

Hebben we het dan over Ziggo (vh UPC)? Nog dan zou Ziggo beter zijn. Want TV bij KPN gaat ten koste van je bandbreedte. Wat Dennis al uitgelegd heeft. Kijk je bij Ziggo HD dan blijft je bandbreedte voor internet hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +18
Correctie: Ziggo verhoogd de snelheid van 120 Mbit/s naar 150 Mbit/s. Bron: TotaalTV.

Reageer