Beantwoord

code 1001 bij iTVonline in het buitenland

  • 23 September 2021
  • 8 reacties
  • 165 keer bekeken

Goedemorgen,  Ik verblijf in het buitenland. En heb op mijn laptop ITV. Nu krijg ik telkens code 1001. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 26 September 2021, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Klopt het dat je op jouw laptop via https://tv.kpn.com televisie kijkt?

In welk land ben je?

Gebruik je een VPN verbinding?

Italië 

Reputatie 7

En de andere vraag over VPN?

Het kan ook zijn dat de organisatie wiens wifi je gebruikt streaming blokkeert om zo het dichtslibben van de verbinding te voorkomen.

Bedankt voor de snelle reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Code 1001, is het je inmiddels gelukt om wél tv te kunnen kijken? Wat @wjb aangeeft klopt als een bus, als je gebruik maakt vaneen VPN waardoor het internet niet ‘via’ de EU verloopt, denkt iTV online dat je ergens bent waar tv kijken niet toe is gestaan. Daarnaast is het inderdaad mogelijk dat er vanuit de nu door jou gebruikte verbinding iets geblokkeerd wordt. Je kunt dit testen door met de 4G verbinding van je mobiele telefoon (zonder VPN) de iTV online app te gebruiken. Als dat wel goed gaat, lukt het dus prima om vanaf je huidige locatie tv te kijken, maar gaat er ergens iets mis bij je laptop of de daarop actieve verbinding!

Hoi Maja, bedankt voor je informatie. 

Hoi Maja, het 4G kijken via de telefoon lukt inderdaad. Dus zal het inderdaad iets zijn ,waarbij de Wifi wordt geblokkeerd voor een gedeelte. Vorig jaar had ik dit probleem op deze camping niet. Bedankt voor je hulp op afstand. Heeft mij duidelijkheid gegeven.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, als het vorig jaar op dezelfde camping wél lukte via de wifi, snap ik heel goed dat je er niet direct aan hebt gedacht dat het euvel in die verbinding gezocht moest worden. Top dat nu wel duidelijk is hoe de vork in de steel steekt @Code 1001 :slight_smile: