Beantwoord

Code 14 op Motorola VIP1853

• 15 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Hallo,
Mijn schoonouders hebben ook last van code 14 het gaat om een motorola vip1853 alles al geprobeerd om het op te lossen maar blijf code 14 houden ook bij rechtstreeks aansluiten op de modem en verder niks aan te sluiten. Ander kastje geprobeerd en deze doet het prima. Bij mezelf thuis nog geprobeerd daar ook code 14 waar andere decoders allemaal wel werken.

*Admin: Topic afgesplitst van foutcode 14 oplossen
icon

Beste antwoord door PeterG 16 oktober 2018, 13:16

De Motorola 1853 is inmiddels zowat antiek 😁 En hij lijkt me defect aangezien ie op andere plekken ook die melding geeft en andere ontvangers het wel doen.

Je kunt die omruilen via de tool Apparatuur wisselen. Deze kan je alleen gebruiken via de wifi of lan van de aansluiting waarop de te wisselen apparatuur aangesloten is.
Voor het gebruik van de tool dient het apparaat aangesloten en minimaal standby te zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
De Motorola 1853 is inmiddels zowat antiek 😁 En hij lijkt me defect aangezien ie op andere plekken ook die melding geeft en andere ontvangers het wel doen.

Je kunt die omruilen via de tool Apparatuur wisselen. Deze kan je alleen gebruiken via de wifi of lan van de aansluiting waarop de te wisselen apparatuur aangesloten is.
Voor het gebruik van de tool dient het apparaat aangesloten en minimaal standby te zijn.
Hallo,

Als ik het tooltje probeer geeft hij aan dat er een fout is opgetreden kan het systeem nu niet controleren probeer het later nog eens.
Via de chat nu tot zover opgelost bedankt voor de hulp

Reageer